4 weken geleden beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten en genoten van alles wat er te doen was in preston palace. FIjne sfeer, gastvriendelijk personeel, netjes verzorgd.
De bowlingbanen waren wel steeds bezet, ook omdat een aantal banen niet goed werkte. We hebben het drie keer geprobeerd, maar uiteindelijk niet kunnen bowlen.

Datum van verblijf: juni 2019
LisannePP, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste heer/mevrouw,

Wij bedanken u voor uw bezoek en uw positieve beoordeling.
Fijn dat u ons laat weten dat uw verblijf goed was.

Wat betreft de bowlingbanen, dit werkt door middel van beschikbaarheid. Hier hebben wij zelf helaas ook geen invloed op... Wij hopen op uw begrip.

Hopelijk mogen wij u in de (nabije) toekomst opnieuw begroeten!

4 weken geleden beoordeeld

Prima in orde alles . Goed onderhouden . Prima personeel . Wel veel gegeten . Maar na zoveel keer dat ik met anderen geweest ben zou ik best wel een keertje uitgenodigd willen worden door jullie . Ik heb niet zo.n duur betaalde baan zodoende. Gr

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Graag tot een volgend bezoek.

4 weken geleden beoordeeld

Nooit eerder hier in nederland zo'n formule meegemaakt.
Wij waren er een midweek met 2 kinderen van 7 en 12.
Alles was perfect.
Het eten was zo enorm dat wij elke dag zo veel keus hadden.
Vooral de nagerechten hebben veel indruk op ons gemaakt en ook het drankaanbod.
De kinderen hebben zich 5 dagen vermaakt in t super gave zwembad en hebben veel in de botsauto's gezeten.Echt we kunnen het iedereen aanraden.
Voor jong en oud vermaak .
Tip je moet niet op dieet zijn haha...wij zijn kg zwaarder terug gekomen.

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u het zo goed heeft gehad! Dit vinden wij erg fijn om te lezen.
Wij hopen u graag opnieuw in Preston Palace te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben genoten van dit weekend ongeveer 10 jaar geleden waten wij hier voor het laatst er is niet veel veranderd maar het blijf een geweldig hotel en zeer gast vrij ook het bar personeel waren zeer vriendelijk 1 sprong er wel uit ze was op meerder plekken aanwezig vriendelijk en behulpzaam we hopen dat ze volgend jaar er nog is

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie beoordeling, dank u wel!
Fijn dat u heeft mogen genieten van een onbezorgd verblijf.

Hartelijk dank voor uw complimenten over ons personeel en graag tot ziens!

4 weken geleden beoordeeld

Op hoofdlijnen goed naar ons zin gehad. Eten en drinken prima en van goede kwaliteit.
De gereserveerde royal kamer viel tegen. Het bleek een gepimpte oudere kamer (1124) te zijn met een douche met zwarte (schimmel?) strepen. We hadden verwacht in de nieuwe royal kamers te komen in de serie 1300 waar we eerder hebben verbleven, maar helaas. Hopelijk met ons verblijf met kerst wel een goede (nieuwe) royal kamer.

Verder troffen we bij aankomst een handdoek met gaten, die we later in de week na wassen weer kregen. Ook het beddengoed was niet goed een zomer (dun) en een herstdekbed (dik en warm) en te groot voor de gekrompen hoeslakens. Niet echt royal dus.

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat uw verblijf u goed is bevallen!

Wij waarderen het dat u uw opmerking over de kamer aan ons doorgeeft, dit wordt meteen onderzocht.
Heeft u dit tijdens uw verblijf ook vermeldt? We hadden u dan graag alvast geholpen!

De kamer die u heeft gehad is inderdaad een vernieuwde kamer, met daarbij een balkon.
Wanneer u graag in de 1300 vleugel terecht komt, kunt u het beste kiezen voor een Royal kamer zonder balkon. Deze bevinden zich hier, de kamer die u heeft geboekt is verder verdeelt over het hotel.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bezoek en graag tot ziens!