Theater Hotel Almelo(Almelo)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
30 mei 2018 beoordeeld

Het enige was dat de muziek in de bars wel erg luid stond. In groot gezelschap en enige slechthorende was dit een reden ergens anders heen te gaan. Verder voor iedere leeftijdscategorie vermaak. Eten heel veel keus en erg lekker.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste meneer T.,

Vermaak voor iedereen, dat klopt inderdaad!

Het is altijd feest, ook in de gezellige barstraat en daar hoort natuurlijk gezellige muziek bij, passend bij het thema van de diverse kroegjes. Wij kunnen ons voorstellen dat de muziek voor u als slechthorende niet bijdraagt aan een goed gesprek. Wellicht is het een optie om daarvoor een rustig zitje op te zoeken, die hebben wij namelijk ook volop, en voor een gezellig feest naar de barstraat te gaan?

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw persoonlijke beleving en wij hopen u graag in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk all-in verblijf in Preston Palace. Graag tot ziens!

30 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel. Alle faciliteiten zijn goed te bezoeken zonder lang te hoeven wachten. Prijs was erg hoog: 1300 eur voor 7 personen, voor een nacht. Eten was erg goed. Voldoende gratis parkeergelegenheid.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
30 mei 2018 beoordeeld

we hebben dit als van onze werkgever als een social event gehad om onze collega's ook in het prive te leren kennen.
Dit was natuurlijk een hele boel gezelligheid en zullen hier ook zeer zeker terug keren

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Beste meneer L.,

Dat klinkt als een goede werkgever en een zeer geslaagd social event.
Hartelijk dank voor uw mooie review en wij kijken uit naar uw volgende top shift uitje!

Graag tot ziens in Preston Palace.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen weekend met 12 dames geweest. Het weer was natuurlijk al fantastisch en ook het verblijf, eten en faciliteiten zijn super verzorgd! Het enige wat wij vonden was dat bij de gang bij locomotief een Detol geur hing? Niet aangenaam en ook kamers (economy) roken wat muffig. Wellicht omdat dit oudere kamers zijn. Ook erg warm waardoor het nog muffiger werd/rook.
Verder prima verzorgd

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste mevrouw D.,

Wij vinden het heel mooi dat u samen heeft genoten van een leuk vriendinnen uitje in Preston Palace.
U had ook werkelijk alles mee: goed gezelschap, goed weer, goed eten en super faciliteiten. Het is u gegund!

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review; wij nemen uw tips en tops mee in onze bespreking. Graag tot ziens!

30 mei 2018 beoordeeld

voor ons is het evenement met de familie de moeite waard, ik weet dat het publiek niet al te netjes is.
vindt op de slaapkamers de vloerbedekking te wensen overlaat. badkamer is keurig.
voor de rest, was er alles genoeg.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie