Theater Hotel Almelo(Almelo)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Travelocity
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 28/07
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 05/08
  • Gratis parkeren
Het Wapen Van Delden Hotel(Delden)(Heel veel waar voor je geld!)
Droste's herberg(Tubbergen)
30 mei 2018 beoordeeld

we hebben dit als van onze werkgever als een social event gehad om onze collega's ook in het prive te leren kennen.
Dit was natuurlijk een hele boel gezelligheid en zullen hier ook zeer zeker terug keren

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste meneer L.,

Dat klinkt als een goede werkgever en een zeer geslaagd social event.
Hartelijk dank voor uw mooie review en wij kijken uit naar uw volgende top shift uitje!

Graag tot ziens in Preston Palace.

Agnes

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen weekend met 12 dames geweest. Het weer was natuurlijk al fantastisch en ook het verblijf, eten en faciliteiten zijn super verzorgd! Het enige wat wij vonden was dat bij de gang bij locomotief een Detol geur hing? Niet aangenaam en ook kamers (economy) roken wat muffig. Wellicht omdat dit oudere kamers zijn. Ook erg warm waardoor het nog muffiger werd/rook.
Verder prima verzorgd

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste mevrouw D.,

Wij vinden het heel mooi dat u samen heeft genoten van een leuk vriendinnen uitje in Preston Palace.
U had ook werkelijk alles mee: goed gezelschap, goed weer, goed eten en super faciliteiten. Het is u gegund!

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review; wij nemen uw tips en tops mee in onze bespreking. Graag tot ziens!

Agnes

30 mei 2018 beoordeeld

voor ons is het evenement met de familie de moeite waard, ik weet dat het publiek niet al te netjes is.
vindt op de slaapkamers de vloerbedekking te wensen overlaat. badkamer is keurig.
voor de rest, was er alles genoeg.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
30 mei 2018 beoordeeld

Preston palace an sich is een prachtig hotel/uitgaanscentrum. Echter doet he chagrijnige personeel veel van dit te niet. Daarnaast zijn er enorm veel regels waar men rekening mee moet houden. Voorbeelden zijn dat je niet twee cola's in 1 glas mag nemen, en als je om 1 uur 's nachts nog weg wil (om de stad in te gaan bijvoorbeeld), je gewoon bij de deur wordt geweigerd. Ik weet dus wel dat ik hier nooit meer een overnachting zal boeken, hoogstens een avondje uit.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
28 mei 2018 beoordeeld

Alles was fantastisch. Enige min puntje dat de kamers erg warm waren. Maar het was zeer warm weer tijdens mijn verblijf en hoeveel tijd breng je op de kamer door als er zoveel te doen is in het hele pand! Alles in overvloed: entertainment, eten, drinken en gezelligheid. Echt een aanrader!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden