Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen weekend met 12 dames geweest. Het weer was natuurlijk al fantastisch en ook het verblijf, eten en faciliteiten zijn super verzorgd! Het enige wat wij vonden was dat bij de gang bij locomotief een Detol geur hing? Niet aangenaam en ook kamers (economy) roken wat muffig. Wellicht omdat dit oudere kamers zijn. Ook erg warm waardoor het nog muffiger werd/rook.
Verder prima verzorgd

Datum van verblijf: mei 2018
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Beste mevrouw D.,

Wij vinden het heel mooi dat u samen heeft genoten van een leuk vriendinnen uitje in Preston Palace.
U had ook werkelijk alles mee: goed gezelschap, goed weer, goed eten en super faciliteiten. Het is u gegund!

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review; wij nemen uw tips en tops mee in onze bespreking. Graag tot ziens!

Agnes

Beoordeeld op 30 mei 2018

voor ons is het evenement met de familie de moeite waard, ik weet dat het publiek niet al te netjes is.
vindt op de slaapkamers de vloerbedekking te wensen overlaat. badkamer is keurig.
voor de rest, was er alles genoeg.

Beoordeeld op 30 mei 2018

Preston palace an sich is een prachtig hotel/uitgaanscentrum. Echter doet he chagrijnige personeel veel van dit te niet. Daarnaast zijn er enorm veel regels waar men rekening mee moet houden. Voorbeelden zijn dat je niet twee cola's in 1 glas mag nemen, en als je om 1 uur 's nachts nog weg wil (om de stad in te gaan bijvoorbeeld), je gewoon bij de deur wordt geweigerd. Ik weet dus wel dat ik hier nooit meer een overnachting zal boeken, hoogstens een avondje uit.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Alles was fantastisch. Enige min puntje dat de kamers erg warm waren. Maar het was zeer warm weer tijdens mijn verblijf en hoeveel tijd breng je op de kamer door als er zoveel te doen is in het hele pand! Alles in overvloed: entertainment, eten, drinken en gezelligheid. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 27 mei 2018

wij vonden alles goed, gezellig, smaakvol, alleen als met 3 pers, op 1 kamer slaapt is de kast aan de kleine kant.alleen jammer dat op maandagavond de scheepsbar niet geopend was. orkest in zaal was niet zo gezellig als met terry

Datum van verblijf: mei 2018
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste mevrouw G.,

Dat is fantastisch: het leven weer vieren. Wij zijn trots dat wij daaraan een bijdrage hebben mogen leveren.

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes (Marketing)