30 mei 2018 beoordeeld

voor ons is het evenement met de familie de moeite waard, ik weet dat het publiek niet al te netjes is.
vindt op de slaapkamers de vloerbedekking te wensen overlaat. badkamer is keurig.
voor de rest, was er alles genoeg.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
30 mei 2018 beoordeeld

Preston palace an sich is een prachtig hotel/uitgaanscentrum. Echter doet he chagrijnige personeel veel van dit te niet. Daarnaast zijn er enorm veel regels waar men rekening mee moet houden. Voorbeelden zijn dat je niet twee cola's in 1 glas mag nemen, en als je om 1 uur 's nachts nog weg wil (om de stad in te gaan bijvoorbeeld), je gewoon bij de deur wordt geweigerd. Ik weet dus wel dat ik hier nooit meer een overnachting zal boeken, hoogstens een avondje uit.

28 mei 2018 beoordeeld

Alles was fantastisch. Enige min puntje dat de kamers erg warm waren. Maar het was zeer warm weer tijdens mijn verblijf en hoeveel tijd breng je op de kamer door als er zoveel te doen is in het hele pand! Alles in overvloed: entertainment, eten, drinken en gezelligheid. Echt een aanrader!

27 mei 2018 beoordeeld

wij vonden alles goed, gezellig, smaakvol, alleen als met 3 pers, op 1 kamer slaapt is de kast aan de kleine kant.alleen jammer dat op maandagavond de scheepsbar niet geopend was. orkest in zaal was niet zo gezellig als met terry

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste mevrouw G.,

Dat is fantastisch: het leven weer vieren. Wij zijn trots dat wij daaraan een bijdrage hebben mogen leveren.

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes (Marketing)

27 mei 2018 beoordeeld

Preston palace is niet bedoeld als je met je vriendin een leuk weekendje weg wilt. We kwamen aan om 15:00 en hadden vervolgens de eerste dag alles al gedaan, tenzij je een klein en oververhit zwembad, scheve biljart stokken en een kromme bowling baan te gek vind, dan is dit een uitje voor jou. Ga met een grote groep en dan heel de dag zuipen en vreten, dan zal je je ongetwijfels vermaken bij preston palace

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste meneer O.,

Wat ons betreft is Preston Palace ook bedoeld voor een leuk weekendje weg met je vriendin. Het zwemparadijs met o.a. sauna-zonnebanken-stoombad-whirlpools, de indoor-kermis, wellness, de barstraat met knusse barretjes, het uitgaanscentrum, de diverse spelfaciliteiten, de huisbioscoop, heerlijk ontbijten, lunchen en dineren in het hotelrestaurant of in één van de à la carte restaurants, alle lekkers in de koffiecorner, de terrassen en elke avond entertainment. Er is zoveel te beleven!

Wij vinden het jammer dat u daar anders over denkt. Uiteraard respecteren wij uw mening. Wij staan altijd open voor kritiek, daar kunnen wij van leren, en danken u hartelijk voor de moeite die u genomen heeft uw ervaring toe te lichten. Wanneer u nog behoefte heeft aan een persoonlijk gesprek, dan mag u uw boekingsgegevens mailen naar marketing@prestonpalace.nl. Na ontvangst nemen wij contact met u op.

Agnes (Marketing)