Beoordeeld op 30 mei 2018

Preston palace an sich is een prachtig hotel/uitgaanscentrum. Echter doet he chagrijnige personeel veel van dit te niet. Daarnaast zijn er enorm veel regels waar men rekening mee moet houden. Voorbeelden zijn dat je niet twee cola's in 1 glas mag nemen, en als je om 1 uur 's nachts nog weg wil (om de stad in te gaan bijvoorbeeld), je gewoon bij de deur wordt geweigerd. Ik weet dus wel dat ik hier nooit meer een overnachting zal boeken, hoogstens een avondje uit.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Alles was fantastisch. Enige min puntje dat de kamers erg warm waren. Maar het was zeer warm weer tijdens mijn verblijf en hoeveel tijd breng je op de kamer door als er zoveel te doen is in het hele pand! Alles in overvloed: entertainment, eten, drinken en gezelligheid. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 27 mei 2018

wij vonden alles goed, gezellig, smaakvol, alleen als met 3 pers, op 1 kamer slaapt is de kast aan de kleine kant.alleen jammer dat op maandagavond de scheepsbar niet geopend was. orkest in zaal was niet zo gezellig als met terry

Datum van verblijf: mei 2018
Agnes P, Guest Relations Manager van Preston Palace Almelo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste mevrouw G.,

Dat is fantastisch: het leven weer vieren. Wij zijn trots dat wij daaraan een bijdrage hebben mogen leveren.

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes (Marketing)

Beoordeeld op 27 mei 2018

Preston palace is niet bedoeld als je met je vriendin een leuk weekendje weg wilt. We kwamen aan om 15:00 en hadden vervolgens de eerste dag alles al gedaan, tenzij je een klein en oververhit zwembad, scheve biljart stokken en een kromme bowling baan te gek vind, dan is dit een uitje voor jou. Ga met een grote groep en dan heel de dag zuipen en vreten, dan zal je je ongetwijfels vermaken bij preston palace

Beste meneer O.,

Wat ons betreft is Preston Palace ook bedoeld voor een leuk weekendje weg met je vriendin. Het zwemparadijs met o.a. sauna-zonnebanken-stoombad-whirlpools, de indoor-kermis, wellness, de barstraat met knusse barretjes, het uitgaanscentrum, de diverse spelfaciliteiten, de huisbioscoop, heerlijk ontbijten, lunchen en dineren in het hotelrestaurant of in één van de à la carte restaurants, alle lekkers in de koffiecorner, de terrassen en elke avond entertainment. Er is zoveel te beleven!

Wij vinden het jammer dat u daar anders over denkt. Uiteraard respecteren wij uw mening. Wij staan altijd open voor kritiek, daar kunnen wij van leren, en danken u hartelijk voor de moeite die u genomen heeft uw ervaring toe te lichten. Wanneer u nog behoefte heeft aan een persoonlijk gesprek, dan mag u uw boekingsgegevens mailen naar marketing@prestonpalace.nl. Na ontvangst nemen wij contact met u op.

Agnes (Marketing)

Beoordeeld op 26 mei 2018

in het totaal goed maar enkele minpuntjes, zijnde de maaltijden niet veel variatie ,bijna alle dagen het zelfde te verkrijgen. dus voor de maaltijden meer variatie tussen het gepresenteerde en zeker tussen middag maal en avond maal. de snaks tussen door waren heel goed. maar waarom neemt u ze weg na 18u00 en zijn er maar snaks vanaf 22u00. breng de snaks terug om 20u00 in plaats van 22u00.

Beste meneer V.,

Hartelijk dank voor uw review. Goed dat u met ons meedenkt en ook de moeite heeft genomen ons op de hoogte te stellen van uw visie.

Wij vinden het mooi dat u heeft genoten van een goed verblijf en nemen uw tips en tops dan ook met veel plezier mee in ons werkoverleg. Graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes