4 weken geleden beoordeeld

Geweldig en mooi hotel. Wij waren er deze keer voor ons 10-jarig huwelijk en vonden op onze kamer een erg leuke verrassing van het hotel. We hadden een paar problemen waar we tegenaan liepen, maar die zijn direct verholpen. Super! Zeker voor herhaling vatbaar.

4 weken geleden beoordeeld

Ik was wat huiverig na slechte recensies over het hotel. Dit was nergens voor nodig! We hebben een heerlijk verblijf gehad. Onze suite was heel schoon. De suite die wij geboekt hadden is er één met het oude interieur. Dit wéét je van te voren als je boekt, ik snap daarom de neerbuigende beoordelingen niet. Lees goed voor je boekt. Prijs zou wel lager kunnen voor de verouderde suites omdat het minder luxe is en er geen bubbelbad is. Het interieur is aan vernieuwing toe qua stijl (alhoewel ik de 'Dallas-stijl' best charmant vind :-) ), maar het ziet er netjes en schoon uit. Alles werkt naar behoren en de bedden liggen prima. Zeer oplettende huishouding: de slang van de douche vertoonde een lichte beschadiging (enkel voor het oog, douche functioneerde goed). De volgende ochtend viel me op dat er een andere kleur slang hing. Deze was vervangen zonder dat ik hier zelfs melding van had gemaakt. Top! Ontbijtbuffet is uitgebreid en precies zoals je van van der Valk verwacht. Zwembad en sauna zien er goed onderhouden uit. De vloer zou daar misschien wat vaker gesproeid mogen worden zodat er minder haren en vuil blijven liggen. Stoombad was in renovatie. Saunacabine is onlangs vernieuwd. Al met al een fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
4 weken geleden beoordeeld

Geweldigé locatie in het centrum van Almelo vriendelijk personeel mooie kamers top ontbijt veel restaurants erom heen, ook is er voldoende parkeer gelegenheid in de omgeving.aanrader is cafe Niels met een mooi terras

5 weken geleden beoordeeld

Atmosfeer bij binnenkomst was geweldig maar bij het betreden van de slaapkamer troffen we een zwaar verdere kamer aan met waardeloze bedden waarbij je bijna tot over je oren wegzakte in de matrassen.

Ontbijt was prima

5 weken geleden beoordeeld

Als je binnen komt kijk je je ogen al uit, het interieur is prachtig! de kamers zijn heel schoon en onwijs mooi! en de man achter de bar die cocktails maakt! dat is de beste! heerlijke cocktails gedronken (aanrader!!)

Datum van verblijf: augustus 2019