30 mei 2018 beoordeeld

goed maar niet echt duidelijk met inchecken verder was het verblijf prima locatie is prima lekker tegen het centrum aan waar ook goede muziek was.. wel vind ik het jammer dat er in het Theater niets te doen is in de weekend.

29 mei 2018 beoordeeld

goed hotel, uitgebreid ontbijt met vriendelijk/gastvrij/behulpzaam personeel !
én we konden nog iets eten bij onze aankomst na 20.00 ! mooie kaart mét streekgerechten !

Prima, ruime budget-kamer met balkon !

29 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden een luxe kamer gereserveerd in nieuwe gedeelte en deze was door andere gast bezet. Wij kregen oudere kamer geen airco en verouderde badkamer en niet geheel schoone toilet. `s avond was er tot laat muziek festival en omdat raam open moest erg gehorig.Wij

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
29 mei 2018 beoordeeld

1x nooit meer, meer v verwacht ben vaste klant bij van der valk maar dit is totaal niet een vergelijking met bijv de andere uitstekende van der valk vestigingen. Gewoon echt eerlijk gezegd !!! Dit lijkt geen echt van der valk hotel, naar mijn ervaring en beleving

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
29 mei 2018 beoordeeld

wat een prima kamer/badkamer. t.v. koffievoorziening . bed aan de zachte kant ( ik heb thuis EEN VAN DER VALK BED). vele v.d.valk hotels bezocht maar dit is de eerste met zeer zachte matrassen. een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. het volgende bezoek is reeds geboekt