Beoordeeld op 23 december 2017

Na eerdere, slechte ervaringen met een ander Hotel in Almelo vorig jaar, was de keuze dit jaar (na een feest) gevallen op "Huis van Bewaring".
Ik had van een collega die hier al eerder verbleef goede berichten over gehoord en die gewekte verwachting werd helemaal waar gemaakt.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, Leuk ingericht hotel met goed bewaarde authentieke details.
De kamers hebben een klein portaaltje gekregen i.p.v. de cel deur (die er nog wel is), een zeer plezierig interieur, en een mooie douche / toilet combi.

Bedden zijn voor mij altijd moeilijk maar deze viel zeker niet tegen.
Het hoogpolige tapijt geeft een prettig luxe gevoel.
Uiteraard ontbreekt de minibar niet.

Het ontbijt van de volgende ochtend was gewoon goed.. Niet hoogstaand of culinair, maar pakken wat je wil en een prima bakje koffie of thee

Kamertip: Uitzicht is weinig sprake van. Het is niet voor niets een voormalige gevangenis. maar de kamers zijn echt gewoon goed..
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 november 2017

Heerlijk rustig hotel in het midden van het centrum. Gunstig voor diverse uitstapjes. Niet ver van het station dus makkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Verder goed te zien hoe mooi het oude huis van bewaring is omgetoverd naar een prachtig hotel.

Kamertip: De duurdere kamers hebben de beste faciliteiten.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Een vriendin en ik wandelden door Almelo en kwamen Het Huis van Bewaring. Daar stond een meneer te wachten voor de ingang. Er werd niet open gedaan. Uiteindelijk hebben wij voor meneer gebeld en bleek men niet aanwezig omdat men met de hond aan het wandelen was. Zij hadden de gasten gevraagd hoe laat ze aan zouden komen...... zo run je toch geen hotel?

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 september 2017

Prima hotel, waar het leuke van is dat de oude sfeer nog behouden is. Een kleine parkeerplek achter het hotel is prima en de ligging aan de rand van de stad is erg prettig. Je kan lopend de stad in. Ook het ontbijt is goed te noemen, je kan lekker rustig wakker worden met een broodje, verse jus en koffie.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Erg leuk en goed hotel op loopafstand van het centrum van Almelo, waar Holleeder ooit nog heeft vastgezeten. Prima Wifi. Smaakvol ingericht met een goed verzorgd ontbijt. We gaan hier zeker nog een keer heen.

Datum van verblijf: juni 2017