“Heerlijk”

Een tafel reserveren
za 21-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 78 Restaurants in Almelo
Beschrijving: Grand Café / Restaurant in monumentale sferen.
Beschrijving: Grand Café / Restaurant in monumentale sferen.
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de boter tot het dessert alles was heerlijk! Eigenlijk vooral de boter jammieeee ! En bediening boven het gemiddelde

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouwtje vanuit Vlaanderen op weekend in Almelo.
Op aanraden van het hotel in dit restaurant beland en er zeker geen spijt van gekregen.
Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.
Super plaatselijke bieren en ruime keuze aan wijn per glas.
Een aanrader. We gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2019
Rick B, Eigenaar van Ledeboer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Hier zijn wij erg trots op. Wij ontvangen u graag weer als gast in ons restaurant

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was de derde maal dat wij Ledeboer bezochten. Waren eigenlijk tevreden over eerste twee maal. De derde maal was nog veel beter. Had ik het idee, de eerste twee maal, van een “grand café” met goede keuken, de derde maal was eigenlijk meer naar top niveau. Wij namen het verrassingsmenu, maar omdat wij van een aantal zaken niet houden werd haar menu gewoon met ons besproken en tot onze tevredenheid aangepast.
Wij hebben er uitstekend gegeten en zeer goede bediening.

13 april 2019 beoordeeld

Wij zijn al eerder bij Ledeboer geweest en toen ook al heerlijk gegeten. Ledeboer zit in een oud pand en heeft een erg gezellige sfeer.
Nieuw bij Ledeboer is het Bar Diner. Dit bestaat uit een aperitief, amuse, brood met dilleboter, zeezout en olijfolie, 6 vorkjes gerechten, dessert en koffie met lekkernijen voor € 55,-. Je zit aan de bar met mooi uitzicht aan de ene kant het gehele restaurant en aan de andere kant de bar en keuken. Er zijn 4 plekken voor het Bar Dinner beschikbaar dus op tijd reserveren is aan te raden. De gerechten zijn geweldig, net als de wijn! De bediening is top, erg vriendelijk!.
Wij hebben genoten en direct weer gereserveerd.

14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Vlotte bediening, vriendelijk personeel in een informele sfeer

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Ledeboer bekeken, bekeken ook

In Ledeboer geweest? Deel je ervaringen!