Vandaag geopend: 14:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede bioscoop

Mooie bioscoop. Kan je op de achterste rij in de zaal beter naar de film kijken. Heb paar keer in ... meer lezen

Beoordeeld op 31 maart 2019
HannyV62
Altijd gezellige drukte

Leuke mix van Horeca. Leuke terassen en verschillende keukens. Voor een gezellig avondje uit. Na de ... meer lezen

Beoordeeld op 14 juli 2018
Hans N
Benissa, Spanje
Lees alle 21 beoordelingen

Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Mooie bioscoop met vrolijke bediening, Ladies Night stelt weinig voor maar wel gezellig met vriendinnen om heen te gaan!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Bioscoop draait films zonder pauze. Drankjes zijn te bestellen middels een druk op de knop. De bestelling gebeurt heel stil en ook de levering gebeurt heel zachtjes.

Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Leuke film gekeken met schoonzussen. De almelose bioscoop is voir ons dichtbij heeft een mooie entree.
Leuk avondje uit. We komen zeker weer terug

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018

2 kaartjes geboekt voor mission impossible a € 14,25, krijg een pamfletje meet met daarop een aanbieding voor vip arrangement 2 kaartjes voor film naar keuze voor € 26,- .

Probeer mijn kaarten daarop in te ruilen kost het ineens € 34,- , komen er allerlei toeslagen bij die niet op het pamfletje staan. € 2,50 voor 3d Film en € 1,50 voor film langer dan 140 min ( film duurt volgens mij inclusief aftiteling 141 minuten lange aftiteling.

Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit is een fijne bioscoop waar we graag komen. Prettige zalen en een goede beeld- en geluidskwaliteit. Ook het feit dat er geen pauze is (behalve bij films lager dan twee uur) helpt mee bij een lekker filmavondje. De film van vanavond is uitverkocht en MI-6 zal wel de kraker van dit filmseizoen worden...