“⭐️⭐️⭐️ normaal, niet bijzonder”
Beoordeling van Rabbel Zandvoort

Rabbel Zandvoort
Geclassificeerd als nr. 46 van 127 Restaurants in Zandvoort
Beschrijving: Welkom bij Rabbel, gelegen in het centrum van Zandvoort. Bij Rabbel kunt u terecht voor een heerlijk ontbijt, lunch en in de zomer serveren wij op ons terras eenvoudige maar lekkere gerechten. Het terras heeft een prima ligging op de zon en is dus heerlijk toeven. Buiten het ontbijt, lunch of diner is Rabbel in de zomer ook een prima uitvalbasis voor diverse activiteiten, denk hierbij aan een solexrit onder begeleiding, verhuur van electrische scooters, rondrit op een Segway of je probeert te ontsnappen uit de Escaperoom Zandvoort. Wij heten u dan ook van harte welkom bij ons in de zaak.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie:
Rabbel Zandvoort is èèn van de “vele” gelegen aan het pleintje dat midden in het centrum van Zandvoort zit. Vanuit deze locatie kun je verder winkelen of richting het strand of bijvoorbeeld Holland Casino vertrekken. Vind je het leuk om even te ontspannen en mensen te “kijken”? Dan kun je hier je ei zeker kwijt. Op het plein zelf is weinig te doen. Aanrader is om tijdens een braderie of evenement hier of elders even een kopje koffie te drinken.

Service:
Het personeel werkt hard om iedereen te kunnen helpen. Wij hebben hier gegeten en gedronken toen het erg rustig was. Hierdoor kan ik niet oordelen over de service bij eventuele drukte. Service is wat je verwacht.. niets bijzonders.

Eten / drinken:
Wij bestelden 2x Latte Macchiato. Deze worden aan tafel geschonken zoals het hoort. Netjes in lagen verdeeld en vrij romig.

Daarnaast hadden wij een huisgemaakte tonijnsalade met kappertjes, appel, augurk en ui met een witte bol. Zoals op de foto te zien is een aardig grote portie, leuk aangekleed en echt huis gemaakt. Helaas was de tonijnsalade erg “waterig” mogelijk door te veel mayonaise of andere oorzaak. Door de wat waterige smaak viel de smaak van tonijn weg, jammer. Iets steviger en de tonijnsalade is top.

Ook bestelde wij een rustieke bol beenham met honing mosterd dressing. Bij beide gerechten zat een lekkere salade. De beenham is lekker en honing mosterd dressing geeft de twist die het nodig heeft. Niet heel bijzonder maar voor een kleine lunch goed te doen.

Prijs / kwaliteit:
Latte Macchiato 2x 3,05€
Huisgemaakt tonijnsalade 6,50€
Beenham honing mosterd dressing 4,75€

Totaal 17,35
De prijzen zijn voor een toeristisch plaatsje zeker niet hoog. Ook de hoeveelheid qua eten is goed. Al met al prijs en kwaliteit in verhouding.

Conclusie:
Rabbel, gelegen in het centrum van een toeristisch badplaats, kun je goed en tegen een redelijk tarief eten. Niet dat het slecht is, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Gezien de drukte, zal Rabbel, zeker druk bezocht blijven en met wat kleine aanpassingen zal het in sterren zeker kunnen stijgen.

7 mei 2018 beoordeeld

eenvoudige vrolijke tent. flink terras , keurig toilet ( toen ik kwam net kraakschoon gepoetst). bitterballen gewoontjes maar flinke portie ( 8 stuks), Prima ijscoupe met aarbeien en slagroom. Voor avondeten is er alleen plate service met schnitzel, biefstuk of slibtong, beperkte keuze dus.

31 maart 2018 beoordeeld

Een gezellig en leuke lunchroom gerunt door Marcel en zijn team. Absoluut een aanrader. Ook erg populair bij de bewoners van Zandvoort en dat is altijd een goed teken. Goede koffie en prima eten. Ook organiseert Marcel (rabbel) met de andere Marcel (slagerij Henneman) leuke en lekkere events zoals de beruchte Hollandse avond.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje in zandvoort. Het personeel is zeer vriendelijk.
De rabbelburger was erg lekker, wel jammer dat er toch ui op zat (specifiek gevraagd om de ui er niet op te doen ivm allergie). De friet kwam pas nadat de burgers op waren. Dat was een minpuntje

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de nieuwe eigenaar is Rabel echt een gezellig terras geworden, met goede service en een prima lunch en borrelkaart! Simpel maar wel lekker zijn de tosti's.

Wie in Zandvoort komt en een lekker Zandvoorts biertje wil drinken, moet een Scharre Hop bestellen. Echt heerlijke bier!!!

Doen hoor!!

Reizigers die Rabbel Zandvoort bekeken, bekeken ook

Haarlem, Noord-Holland

Zandvoort, Noord-Holland

In Rabbel Zandvoort geweest? Deel je ervaringen!