“Lekker eten, gezellig én zeer betaalbaar !”
Beoordeling van De Meerpaal

De Meerpaal
Reserveren met
De Meerpaal is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 126 Restaurants in Zandvoort
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wij zijn een klein lokaal visrestaurant,het oudste van Zandvoort aan Zee, we koken nog steeds zoals vroeger, ouderwets hollandsche keuken. Met veel liefde voor het product, de gasten en het vak. Daarom zijn wij in Nederland in de top van de beste visrestaurants beland. Wij staan wij in 2017 op plaats 4 van de beste Visrestaurants in Noord Holland. Kom en proef zelf met hoeveel liefde en vakmanschap onze producten worden bereid en geserveerd. Tot straks !!! Maandag en dinsdag gesloten. Alleen op Paasmaandag en Pinkstermaandag zijn wij extra geopend
1 juni 2018 beoordeeld

Toevallig ontdekt bij een wandeling door Zandvoort - zeer innemende en oplettende uitbater - gezellig interieur - bijzonder vriendelijke bediening - zeer lekker gegeten - niet te evenaren prijs/kwaliteit - een absolute aanrader !

16 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, uitstekend verzorgd met hele sympathieke bediening. Wij voelden ons heel welkom. Van voorgerecht tot en met dessert allemaal super.

fdktez, Eigenaar van De Meerpaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

hartelijk dank voor uw lovende woorden, wij doen ons best om iedereen het naar de zin te maken in ons restaurant, dat lukt helaas niet altijd, maar uw lovende woorden zijn zeer gewaardeerd. hopelijk tot snel weerziens.
mvgrt Floor & Lenie Koper

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden op TripAdvisor als nr 1 van Zandvoort! Wat ons betreft is dat prima. Heerlijke visschotel voor 2 (of3) flesje wijn erbij niks mis mee. Klassieke keuken en inrichting. Prima bediening. En de kleine heeft heerlijk zitten smullen ook.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig nog een tafeltje gevonden op zondagavond en meer dan tevreden buiten gegaan. Lekker (ouderwets?) klassiek menu en gezellig interieur. Heerlijk verse vis en prima bediening.

11 april 2018 beoordeeld

geen overdreven gedoe, maar een eerlijk visgerecht. zeer prettige bediening met een uitbater die zijn vak verstaat.

fdktez, Eigenaar van De Meerpaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Hartelijk dank voor de lovende woorden. Tot gauw weerziens in De Meerpaal.
Mvgrt floor van visrestaurant de Meerpaal in Zandvoort

Reizigers die De Meerpaal bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

Zandvoort, Noord-Holland

In De Meerpaal geweest? Deel je ervaringen!