Beoordeeld op 20 januari 2020

Nachtje verbleven in dit hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer op de negende verdieping. Het uitzicht op zee en de ondergaande zon was waanzinnig. De kamer is niet enorm groot maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is prima. Groot voordeel, je kunt gratis gebruik maken van de Aqua Mundo, het prachtige zwembad van het nabijgelegen vakantiepark (5 minuutjes lopen). Daarnaast prachtige natuur direct rondom het hotel. In het vakantiepark kwamen we zelfs grote herten tegen. Zeker als je met kinderen gaat is dit hotel absoluut een aanrader!

Kamertip: Kies voor een hoge verdieping, het uitzicht is prachtig!
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor onze zakelijke team meeting een vergaderzaal gereserveerd. Alles tip top in orde qua apparaten en ruimte. Voor de lunch werd er van allerlei broodjes en warme snacks geserveerd en een prima tussendoor voor onze vergadering. Personeel erg vriendelijk en klantgericht onder de aanvoering van de manager,de heer Van Wielink. Kort om een positieve ervaring rijker en zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 oktober 2019

19/10-21/10/2019 Twee nachtjes gelogeerd in dit CenterParcs hotel. We hadden een gerenoveerde kamer op de de 7e verdieping met uitzicht op zee en strand. De muur was voorzien van een strand fotoprint, welke ook terug kwam in de douche (zelfs in de lift) dit accentueert nog meer dat je aan het strand bent. We hadden een tussendeur naar de kamer ernaast, zodat wij voor onze kinderen binnendoor bereikbaar waren. Twee royale boxspring bedden waarop we heerlijk sliepen. Ook geen geluid van buren of gebouw installatie gehoord, prima kamer.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad en de pas geopende wildwaterbaan. Kinderen vonden dit geweldig. Ook het golfslagbad was weer in orde en de watertemperatuur ook (dit in tegenstelling tot eerdere recensies). Sommige gasten vonden het bubbelbad zelfs aan de warme kant. Ook van ontbijtbuffet gebruik gemaakt, wat goed smaakte. Kon uitgebreider en je moest zelf afruimen, maar voor 10 euro p.p. was prijs kwaliteit in orde. Heerlijk verblijf gehad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben het beste uitzicht over het strand/zee.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 27 juni 2019

Al jaren gast in dit strandhotel.....
Grote plus is dat alle kamers zeezicht hebben, zeker op de hogere verdiepingen geeft dit een prachtig uitzicht.
Na de renovatie van het hotel is het weer van deze tijd.
paar aandachtspuntjes: de lege minibar mist glaswerk, klein drempeltje naar badkamer en wc, trage basis wifi, matig ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Ondanks dat het net gerenoveerd was waren wij niet zo tevreden. De kamers waren inderdaad nu redelijk, maar de service was onder de maat. Bij aankomst duurde het uren voordat het babybedje (welke we duidelijk van te voren besteld hadden) arriveerde. De douche stroomde over, waarop de hele gang onder water stond. Alle restaurants, bars, trampolines ed in het hotel waren gesloten. In het park aan de overkant waren ze wel open. Ontbijt was redelijk, net aan oke. Helaas moet je zelf afruimen, alsof je bij een fastfood keten gegeten hebt. Mijn advies neem een ander hotel in Zandvoort, of huur een huisje op het park (daar wordt wel aandacht aan besteed).

Datum van verblijf: april 2019