Beoordeeld op 10 mei 2017 via mobiele applicatie

Een goede B&B in Zandvoort!
Gezellig hofje met keurige, schone kamers en een moderne badkamer!
Zeker een aanrader voor een redelijke prijs!
Dicht bij het centrum en dicht bij het strand. Parkeren auto op korte afstand echter van 10:00 tot 20:00 wel betaald parkeren!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 juli 2016 via mobiele applicatie

Super weekje gehad met mooi weer en op een mooi plekje.
Mooi appartement met eigen terrasje.
Het appartement is keurig verzorgd.elke dag opgeruimd en weer netjes als we na een dagje terugkwamen.
Komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 11 maart 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een overnachting gedaan en hebben echt genoten van de rust. Het hofje ligt verstopt, vanaf de straat kun je het niet eens zien. Ideaal voor mensen die op hun privacy zijn gesteld. Kamers zijn schoon en prima in orde en de prijs helemaal! Vriendelijk ontvangst van de eigenaresse en ze heeft ons goede tips in de buurt gegeven. Kortom heel goed verblijf met een warm welkom!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 22 juli 2015

Op fietsvakantie kwam ik dit pension tegen. Gezellig, sober doch smaakvol ingericht en een goede prijs kwaliteit verhouding... wat wil je nog meer? Een goede nachtrust, natuurlijk. Ik heb er heerlijk geslapen, dus: 100% aangeraden.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 september 2014

goed gelegen niet te ver van het dorp en strandtenten kamer 2 was ruim goede bedden en een mooi balcon badkamer modern tv modern voor een pension annex hotel een goede toeristen bestemming voor een scherpe prijs.

Kamertip: kamer 2 was top
Datum van verblijf: september 2014