Beoordeeld op 17 maart 2016

Het verblijf in Hotel Doppenberg maakte ons uitstapje naar Zandvoort zeer aangenaam. Vriendelijk en gezellig ontvangst door de gastvrouw, die tevens voldoende tips had om op de leukste plekjes te vertoeven. De kamers zijn origineel, sfeervol en schoon. Vanaf het hotel ben je binnen no time in het centrum van het gezellige dorp of op het ruime strand met hippe strandtenten. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 15 maart 2016

Lang weekend verbleven in Hotel Doppenberg, De eigenaresse is gastvrij en heeft leuke tips voor horeca in Zandvoort en omgeving! Strand en winkels om de hoek,
Kamer lekker fris & netjes. Superleuke ontbijtservice, deze is niet in het hotel zelf maar in het dorp op loopafstand.. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 14 maart 2016 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend met een vriendin overnacht bij hotel doppenberg.
We werden ontvangen door de eigenaressen die erg vriendelijk was. De kamer was prachtig, ruim, netjes en heel erg schoon. Het was erg mooi weer dus we hebben lekker over het strand gewandeld. Zandvoort heeft een gezellig centrum met leuke winkeltjes en restaurants, en niet te vergeten leuke strandtenten. Wij hebben een heerlijk weekend gehad en komen zeker terug. We kunnen hotel doppenberg zeker aanraden.

Beoordeeld op 11 maart 2016 via mobiele applicatie

Wij kregen een gratis upgrade van de eigenaresse! Super aardige mensen, fijne kamer ook! We hadden ontbijt op de kamer besteld, dit werd sochtends naar onze kamer gebracht. Super lekker goed verzorgd. We komen zeker nog een keer van de zomer! Aanrader

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016

Nergens zorgen om gemaakt tijdens ons verblijf! Hotel is schoon en wat een topservice! Goed gelegen ook. we hebben elke dag kunnen genieten van het strand die op een steenworp afstand lag van ons hotel. Mijn vakantiegevoel was PRIMA!

Kamertip: Bel de receptie, ze denken namelijk echt goed mee!