Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel is mooi gerenoveerd met mooie kamers en een gezellige eetzaal met een goed ontbijt. Jammer dat je bij het ontbijt voor de cappuccino moest betalen bij het ontbijt.
Maar voor de rest niks als lof voor deze jonge gastvriendelijke ondernemers.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 maart 2019 via mobiele applicatie

Keurig hotel, met nette, niet heel ruime, kamers en badkamers. Uitzicht achterzijde op het spoor, geluiden van het spoor niet hinderlijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed. Kortom goede prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2017

We hebben er twee nachten gelogeerd met onze dochters. Zij hadden een eigen kamer. De kamers zijn voldoende groot, netjes en schoon. De badkamer is klein, maar voldoet. Het ontbijt is goed.
Het hotel ligt vlakbij het station, het strand en het centrum. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.
Het weer was onverwacht warm in oktober, dus het was heerlijk vertoeven in Zandvoort.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ideale ligging: bij NS én vlakbij centrum én bij strand. Perfecte uitvalsbasis.
Kamer was eenvoudig maar: schoon, goede bedden, balkon. Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt. Prijs/kwaliteit dus prima.
(Geen luxe zeep/shampoo, geen koffie op kamer/kleine douche), maar dat alles betrekkelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven op familiekamer. Schone kamer, niet al te groot. Ramen kunnen open voor de ventilatie 's nachts. En toch geen last van stationsgeluiden.
Badkamer klein, roestplekken en schimmel. Geen verwarming en die misten we erg met de winterse kou.
Strand op loopafstand, station op 3 minuten.
Ontbijt prima en voldoende keus.
Verse bloemen op alle tafeltjes.
Aardige gastvrouw en gastheer.
Parkeerkaarten à 5 euro per dag.
Parkeren om de hoek mogelijk.

Datum van verblijf: januari 2017