Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Betaalden €140 per nacht voor zeer sobere kamer zonder airco. Niet te doen bij warm weer. Raam voor frisse lucht kon nauwelijks open. Hotel is gedateerd. Positieve aspect is de ligging (heel centraal) maar voor deze prijs zou ik voor ander hotel kiezen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

De kamerprijs voor een tweepersoonskamer in april 2019 bedroeg € 175,00 per nacht incl. ontbijt.

Onze kamer voldeed niet aan de verwachtingen die de prijs van de kamer wekt: zeer sober ingericht, niet echt schoon en zeer gehorige kamer. Praktische zaken zoals rekje voor de koffer, minibar of koelkast, kledinghangers en badmatje ontbraken.
De badkamer was na het douchen compleet nat ivm het ontbreken van een fatsoenlijk douchescherm of gordijn. De wc was zeer dicht op de douchewand geplaatst.

Tijdens ons verblijf kwam er bovendien personeel onaangekondigd met de eigen sleutel de kamer binnenvallen om zonder uitleg of excuses de deur weer te vertrekken.

Het personeel staat rokend bij de ingang en dat oogt niet bepaald verzorgd.
Bij het uitchecken werd ons niet gevraagd hoe we het verblijf hebben ervaren: een gemiste kans of wisten ze zelf al wat het antwoord zou zijn?

Het ontbijt was wel voldoende qua keus en kwaliteit.

Wij raden dit hotel in Zandvoort niet aan: voor deze prijs - 2 nachten kosten €350,00!! - kun je in een beter hotel of B&B zitten.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

In verband met een feest hier geslapen. Hotel doet wat spartaans aan maar is prima. We hadden een erg goed bed en daar kom je toch voor. Badkamer eenvoudig maar prima. Goede douche. Ontbijt is eenvoudig maar goed. En dat alles inclusief ontbijt voor slechts 69 euro voor twee personen. Aanrader voor kort verblijf tegen weinig kosten.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lekker gegeten! Rundvleesburger XXL. Gewoon en gewoon goed :-) Ontbijt 's morgens ook goed...maar koffie is lekkerder als je wat vroeger aan het ontbijt zit...maar weet zeker als ik om nieuwe, versere koffie had gevraagd dat ik het gekregen had. Vriendelijke bediening en erg gastvrij. Hotelkamer was netjes en schoon en geslapen op een heerlijk bed.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

4 daagjes genieten aan het strand. Lekker comfy in het hotel incl ontbijt met vriendelijk personeel. Er ontbreekt niets gewoon genieten en savonds laat lekker een pot thee en bijkomen van alles wat de dag gebracht heeft. De kamer is strak en weinig luxe maar de bedden zijn heerlijk enzo ook de douche. Leuk winkelen om de hoek en rechtegenover het strand wat wil je nog meer. Zal zeker hier nog eens terug komen.

Datum van verblijf: juni 2018