“Zon”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten bij plezant! S,avonds uitgebreide kaart ,moeilijk om te kiezen wat het lekkerst is. Ook de lunch kaart is heel goed. Prijs kwaliteit verhouding prima. Aardig personeel goede bediening. Een aanrader

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een strandtent waar je niet op elkaars schoot zit! De sfeer is strandtent relaxt en de menu’s zijn goed betaalbaar. Ik kan vooral de ossenhaas saté aanraden, heerlijk. Als de bediening ook nog iedere gast in de gaten zou houden had dit een vijfsterren review geweest.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van leiden naar Zandvoort dat zal niet iedere maand zijn maar als we gaan dan naar plazand .
Het menu was heerlijk iedereen had andere gerechten en alles was echt heerlijk.
Personeel was vriendelijk en de gerechten werden op tijd geserveerd .
Als U in Zandvoort bent is dit echt een aanrader culinair echt super.

15 mei 2018 beoordeeld

Hele fijne plek, met goed verzorgd en lekker eten (zowel lunch als diner) en heel goed en vriendelijk personeel.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

op basis van beoordeling tripadvisor wezen eten. ontzettend vriendelijk en spontane medewerk(st)ers. we voelden ons echt welkom. eten was prima. geen culinaire hoogstandjes, maar dat hoeft ook niet in een strandpaviljoen.heerlijke frites. ruime porties. kortom een aanrader!

Reizigers die PlaZand bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In PlaZand geweest? Deel je ervaringen!