Beoordeeld op 9 april 2018

Voor 31 maart 2018 3 kamers geboekt. Creditkaart gegevens doorgegeven. 2 weken later ontving ik een bericht dat mij creditkaartgegevens niet klopte, terwijl het bedrag door het hotel gereserveerd stond op mijn creditkaart!! Gebeld, vaag verhaal. Na 24 uur was mijn reservering geannuleerd. Dus 3 kamers onterecht geannuleerd. Blijkt dat de annulering is gedaan omdat ze de kamers voor meer nachten konden verhuren. Waardeloos dat ze dan de creditkaart als excuus opgeven en er geen contact mogelijk is!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden 13 1persoons kamers gereserveerd. Daags voor aankomst ontvingen we mail van het hotel dat we met twee personen naar een ander hotel moesten in verband met een overboeking.
Kennelijk kon het hotel de kamers beter verkopen. Er was geen verontschuldigingen. Het lijkt gebruikelijk in dit hotel om overboekingen te maken.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 december 2015

De kamer was netjes, goed schoon. Het bed was lekker stevig, de badkamer was wat klein, maar de regendouche en goede waterdruk maakte dat goed. Ons uitzicht vanuit de kamer was wat minder, maar ja daar kom je niet voor.
Goede gezellige service.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 28 december 2014 via mobiele applicatie

Prima klein hotel met heel vriendelijk personeel.
De kamers (wij hadden een familiekamer) zijn netjes, schoon en leuk ingericht. Prima bedden.
De badkamer was schoon maar wat gedateerd en klein. Wel met stortdouche. Wastafel met spiegel en föhn op de kamer ipv badkamer. Op zich praktisch.
Ontbijt wordt op de kamer geserveerd en met 4 personen is het even puzzelen hoe je dat makkelijk neerzet en opeet. Ontbijt heel vers en heel ruim qua hoeveelheid, broodjes, croissantjes, zoet en hartig beleg, eitje en verse koffie en jus d orange. Vanuit hotel loop je zo het centrum in en met de trein ben je zo in Haarlem of Amsterdam. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 10 maart 2014

Afgelopen weekend lastminute besloten naar Zandvoort te gaan. Via booking hebben wij dit hotel geboekt en bij binnenkomst werd al bevestigd dat we een goede keus hadden gemaakt. Vriendelijk en gastvrij werden wij onthaald waarna we naar de kamer werden gebracht. Kamers zijn netjes en modern ingericht met oude foto's van Zandvoort aan de muur. Het ontbijt was perfect! Een absolute aanrader voor een verblijf in Zandvoort!

Datum van verblijf: maart 2014