Beoordeeld op 31 januari 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst zie je een troosteloze toren, dit is het hotel. Bij binnenkomst verrassend vriendelijke knul die ons heeft geholpen. Binnen ziet het er netjes uit. In de lobby 2 liften en de ingang van zizo sushi restaurant. Ook wat zitjes in de lobby, ongezellig en op de wind van de opgaande deuren. De kamer een aangename verassing, niet groot maar alles wat je nodig hebt. Badkamer door handig gebruik van de ruimte goed en schoon. Bed heerlijk matras. Al met al goede overnachting gehad maar geen gezellige plek om even te lezen of een puzzeltje te doen. Wij hebben even koffie gedronken in het zizo restaurant. Goede koffie maar raar zo tussen de sushi etende gasten. Goed voor een overnachting. Zou voor langer verblijf een hotel kiezen waar je niet persee op je kamer hoeft te blijven waar ook gezellige openbare ruimten zijn. En 13,50 voor parkeren is niet goedkoop maar je weet als je met de auto gaat dat je moet betalen. En 5 euro borg, prima toch worden die plastic kaarten niet zo maar weggegooid er is al voldoende zwerfplastic. Wij gaan zeker nog eens terug als het weer ook wat aangenamer is.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

veel kamers zijn inmiddels al gerenoveerd zeer vriendelijk en behulpzaam personeel het ontbijt is goed, lekker en zeer uitgebreid het hotel ligt direct aan het strand dus heel wat kamers hebben uitzicht op zee het is hier aangenaam verblijven

Beoordeeld op 14 oktober 2019

Op de site wordt mooi foto's geplaatst in werkelijk krijg je een oud muf stinkend hok aangeboden .alles is oud vies en klein .
Ga liever naar NH of Centerparks .
Parkeer kosten zijn 13.50 per dag .
Wat een teleurstelling@never again

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Oud, sfeerloos en lelijk gebouw direct aan de boulevard van Zandvoort. In dat opzicht past het gebouw wel bij Zandvoort, want de hele boulevard staat vol met oude sfeerloze en lelijke gebouwen ;-)
Het gebouw is dus een hotel, maar er zijn ook bewoonde appartementen. De entree was rommelig en het komt niet over als een 4sterren hotel. De gang naar de kamer, leek wel een ziekenhuis of zorgcentrum. De kamer was echter een positieve verrassing. Modern ingericht, goede bedden, mooie flatscreen TV en een kleine, maar mooie badkamer. Er is airconditioning op de kamer. Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Jammer van het hoge parkeertarief (€13,50) en bij check in wordt er €5 borg gevraagd voor de kamersleutel???? Bij check out krijg je die weer terug, maar vond het vreemd. Dankzij hotelkamerveiling een lage prijs betaald voor de kamer, dus prijs-kwaliteit was goed. De normale prijs (+/- €130, incl ontbijt) is vrij hoog.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

De kamer was prachtig, onlangs gerenoveerd. We hadden zelfs een soort luchtbeheersing/airco op de kamer.Bedden waren nieuwe en lagen heerlijk. Het ontbijt was prima, diverse soorten brood, broodjes/ croissants en beleg kaas, vlees zoals brie en zalm. Maar ook diverse soorten yoghurt, met allerlei zaken die in de yoghurt kunnen fruit, lijnzaad, musli, etc. etc.
We hadden eerdere beoordelingen gelezen en deze waren veelal slecht. Dus wij hadden onze verwachtingen ook erg bijgesteld, Maar wij werden positief verrast! Receptie medewerkers waren allemaal vriendelijk en zeer behulpzaam.

Kamertip: onze kamer lag aan de achterkant, we hadden gene zeezicht. deze kamers waren onlangs gerenoveerd.
Datum van verblijf: augustus 2019