Beoordeeld op 9 juli 2020

- de anderhalve meter maatregel mag beter worden begeleid/uitgevoerd.
- scheiding van afval (restanten van ontbijt) mag ter hand worden genomen.
- douchen in het ligbad is, zeker voor ouderen, niet praktisch

Beoordeeld op 7 juli 2020

Kamers en locatie prima maar wel verouderd. Voor €200 per nacht had ik echt meer verwacht. Vuile vaat buren stond buiten bij inchecken en toen we weggingen nog steeds. Daarnaast werd bij uitchecken ook niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest.

Beoordeeld op 6 juli 2020

Goede locatie. Kamer was iets verouderd. In principe niet erg, maar in de badkamer zat niet alles vast. Veel keuze bij het ontbijt. Alleen jammer dat er 5 broodjes in 1 zak zaten. Broodjes los verpakken zal beter zijn en zou er minder weggegooid hoeven worden.

Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij betaalden 210 euro voor een gedateerde, ietswat muffe, benauwde kamer + 14,50 voor parkeren van 19.30 tot volgende dag 10.00 uur.
Personeel is vriendelijk! Ontbijt ivm coronamaatregelen goed geregeld. Maar hotel is verouderd en smoezelig. Zelfs beddegoed was sleets. Receptioniste vroeg of t verblijf naar wens was, ik zei nog dat dat niet helemaal t geval was, maar daar reageerde ze verder niet op en overhandigde de rekening. Dit NH hotel vertegenwoordigd zeker niet andere NHhotels. Misschien zijn er ook mooiere kamers? Wij zaten aan de achterkant, deur aan circuitkant en raampje met zijzeezicht. Voelde wel als miskoop. Bijzonder dat hij bij Tripadvisor op 1 staat in Zandvoort.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 16 juni 2020

Het is een mooi hotel, dicht bij het strand. Personeel was vriendelijk en het restaurant was net opgestart ivm de Corona. Waardoor een heleboel dingen niet goed gingen, bestelling, drinken etc. Personeel was wel erg vriendelijk. Verder deed de airco het niet en was er een lampje stuk. Ontbijt was ook verkeerd gegaan. Allemaal niet onoverkomelijk, fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: mei 2020