22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de ligging en het ontbijt van dit hotel geef ik 1* maar voor de rest liefst -1*. Voor bijna 300€ p.n tijdens de jumbo racedagen durven te vragen voor een kamer!! Kamer was ruim en schoon en daar heb je alles mee gezegd! Lamp naast t bed deed t niet, met aankleden stoot jeje hoofd tegen de badkamer muur ( zet dat bed verder van de muur!) geen stopcontact ook daar. Douchen in bad?! Handdoeken rek boven de wc, Yummie! Vergrootglas spiegel lamp ook stuk de hele kamer is ontzettend gedateerd,natuurlijk word er nu gereageerd dat er plannen zijn om te verbouwen. Geloof ik best, maar totdat dat nog niet gebeurd is, verlaag dan ook je prijzen. En dan ook nog 14,50 voor parkeren durven te vragen, best schandalig op de prijs wat je al betaald ! Mij zien ze niet meer terug,voordat grondige verbouwing en prijzen omlaag zijn

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HichemBalegh, General Manager van NH Zandvoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw ervaringen.
Op deze wijze kunnen wij ons product en service blijven verbeteren.
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf!

22 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend ontbijt, kamers zijn n beetje gedateerd..wel goede bedden
Prijs/kwaliteit? Iets te duur voor een gedateerde kamer, gangen steriel, kunnen opgefleurd worden met bijv. Foto's , schilderijen, personeel klantvriendelijk. Ligging ideaal aan het strand

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw ervaringen!

22 mei 2018 beoordeeld

Zoals elk jaar ga ik met mijn zoon een aantal dagen naar Zandvoort om daar de jumbo race dagen te bezoeken. Dit jaar hebben we voor het NH hotel gekozen omdat dit direct naast het circuit ligt. Persoonlijk vindt ik dat je voor de standaard kamer te veel betaald.
Kamers zijn ruim, badkamer is klein vooral het bad om te douchen en als zitbank moet je genoegen nemen men zit-slaapbankje die vol vieze vlekken zit en dat hoort niet in een hotel zoals het NH van Zandvoort. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles was van goede kwaliteit. De bediening aan de balie en van de bar waren ook goed.
Prijs kwaliteit, ik vindt de prijs te duur voor een standaard kamer.

Kamertip: geef aan welke verdieping je wilt liggen en welk uitzicht je graag wilt hebben.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Geachte gast,

hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw ervaringen!
Op deze wijze kunnen wij ons product en service blijven verbeteren.

19 mei 2018 beoordeeld

Wat gedateerde kamer en openbare ruimtes, bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen aan receptie. Ook restaurantmedewerkers waren heel gastvrij en hulpvaardig. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Ligging is top.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
HichemBalegh, General Manager van NH Zandvoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Beste gast,

Dank voor het delen van uw ervaring.

Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en van het ontbijt heeft genoten.
Op het moment zijn er plannen voor een renovatie, wij hopen dat deze plannen snel worden goed gekeurd.

Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Zandvoort te mogen ontvangen.

Hichem Balegh

17 april 2018 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen: strand en een heel mooi natuurpark dichtbij. We hadden een vierpersoonskamer met zeezicht. Kamer is wat verouderd. De douchekop in de badkamer deed het niet. Ontbijt is rijkelijk!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
HichemBalegh, General Manager van NH Zandvoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2018

Beste gast,

Dank voor het delen van uw ervaring.

Uw ervaring met betrekking tot de douchekop zal met onze manager technische dienst worden besproken en waar mogelijk actie worden ondernomen.

Wij kijken er naar uit om u snel weer in NH Zandvoort te mogen ontvangen.

Hichem Balegh
Hotel Director