“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 7 van 102 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Dit strandpaviljoen is perfect. We hebben er meerdere malen lekker gegeten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Covid regels werden goed nageleefd

20 juni 2021 beoordeeld

Ik ben hier gisteren geweest en ik heb zelden zo sub par gegeten. Het is overduidelijk een restaurant wat terend op (wellicht welverdiende) goede reviews uit het verleden nu op dagjesmensen draait. Het eten is veel te zout en verder totaal smaakloos en overduidelijk niet a la minute bereid.

De gerechten: Vooraf kwam er een mandje met koude mini afbakbroodjes van de C1000 op tafel. Als voorgerecht had ik de vissoep, welke meer leek op en smaakte naar vettige zalm saus waar een duidelijk bevroren garnaal in dreef. Net zoals de broodje voor, kreeg ik hierbij een goedkoop mini ovenbroodje met een sausje waarbij de bovenste millimeter al een aantal tinten donkerder was (oftewel welke al een tijdje klaar stond). Een tafelgenoot had de tomatensoep besteld, welke smaakte naar goedkope pastasaus. Beide soepen zijn dan ook niet opgegeten. Als hoofdgerecht had ik zeewolf. Hiervan werden drie ongelijke stukjes geserveerd in een koud bord welke duidelijk al eerder 'bereid' waren en opgewarmd of warm gehouden. De vis had geen smaak, nochtans van zichzelf dan wel van kruiden en de saus matchte er zo slecht bij dat het aannemelijk was dat de bijpassende saus op was en er biefstuk saus bij gekieperd was. Er zat een aardappeltaartje bij (ipv gnocchi) welke zo zout was dat ik vermoed dat er iets mis is gegaan bij het bakken maar desalniettemin toch gewoon uitgeserveerd is. En als kers op de taart waren de plastic peper en zout molens (type voor eenmalig gebruik) zo oud en vies dat ik er zelf ook geen peper en zout op durfde te doen.

Een serveerster (mocht u dit lezen, brunette, knotje) probeerde wel nog wat aan de vissoep te doen, waarvoor hulde. Helaas kreeg ik dezelfde vettige gekookte zalm met iets meer vis en enkele garnalen. De andere serveersters hielden het helaas bij "nee, hoor dit is echt is a la minute" en "u hebt er anders wel van gegeten". Dit niet per se op een onvriendelijke manier maar het was wel exemplarisch voor de betreurenswaardige lage standaard.

Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen. In ieder geval tot Ramsay langs is geweest en ze uitgelegd heeft dat je geen bevroren vis kan serveren in een strandtent voor deze prijzen.

19 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren wilden we na lange periode weer eens uit eten. Na reviews gelezen te hebben, had ik bij dit strandpaviljoen gereserveerd. Ik snap niet waarom ze goede reviews hebben gekregen. We werden beide ziek van het eten. Kwaliteit en prijs verhouding kloppen absoluut niet.

Datum van bezoek: mei 2021
9 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer attent personeel. Fijne ontvangst met prima aandacht voor specifieke wensen. Na een korte discussie over haring kregen mijn schoondochter een srukje aangeboden ook te proeven. Zo hoort het. Prima kwaliteit van alle lunchgerechten.

6 juni 2021 beoordeeld

Het is hier echt goed vertoeven en we zijn hier speciaal naartoe gegaan voor de zeetong. Deze was verrukkelijk!
Er is aandacht voor het eten, de mayonaise is huisgemaakt en de glazen wijn worden aardig vol geschonken. Het zijn kleine details, maar daar hebben ze hier echt oog voor!

En terwijl het personeel zich de benen onder hun kont vandaan lopen, hebben ze nog tijd voor een glimlach naar alle gasten, je komt niets te kort en je kan lekker genieten van je gezelschap met zicht op zee.
Je zit heerlijk beschut en de stoelen en tafels zijn praktisch doch comfortabel.
De prijs is ook écht prima en ik denk dat het een van de meest uitgebreide menukaarten aan zee is.
Je kan hier echt prima naartoe gaan!

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.