“Eten /drinken”

Geclassificeerd als nr. 6 van 103 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn standtent is dit. Lekker eten en een mooi uitzicht op zee. Vriendelijk personeel die vraagt wat je in Zandvoort doet. Top.

Datum van bezoek: mei 2021

1 maart 2021 beoordeeld

Bezorging was snel en conform afgesproken tijdstip.
Poke bowls zijn aan de prijs maar wel het geld waard. De portie is ruimte voldoende en geschikt als volledige lunch. De groentes zijn kakelvers en ruimschoots aanwezig. Hetzelfde gold voor de tonijn, ik had een extra portie besteld maar ik zou bij een toekomstige bestelling wellicht zonder de extra portie bestellen gezien de hoeveelheid. De tonijn was ook zeer vers en over het algemeen van goede kwaliteit. Helaas had ik enkele stukken die een mindere structuur hadden. Saus was voldoende aanwezig.

Datum van bezoek: februari 2021
2 januari 2021 beoordeeld

Zowel lunch als diner - voorgerecht - heerlijk afgehaald! De visschotel met twee personen is lekker groot! Ook het tentje op het strand heeft lekkere warme chocomelk, met koekie! Fijne mensen, aanrader.

Datum van bezoek: december 2020
1 december 2020 beoordeeld

Corona of niet...Zelfs in Center parcs kwamen jullie het brengen! Wij komen uit Brabant en wilde toch echt vis eten. Netjes op tijd geleverd, warm en compleet! Met servet en pepermuntje zelfs. We hebben heerlijk gegeten, hou vol in deze moeilijke tijden!

Datum van bezoek: november 2020
29 september 2020 beoordeeld

Relatief en voor jaarrond open strandpaviljoen: de beste. Omdat het terras en ook interieur beide enorm groot /ruim en gezellig zijn (coronaproof). Hele vriendelijke bediening (steeds luisterend het prettig te maken, en je hebt alle tijd/rust). En belangrijk: heerlijke stoelen, schone omgeving. En parkeerplekken nabij.

Groot aanbod verse vis, fruit du mer (ik vond de vissoep 12,50 geweldig: dik en zeer gevuld met grote stukken vis; een lunch op zich).
En een wijndeskundige die 't begrijpt met inkopen (Chardonay mooi houtig karakter ipv allemandalletje; ook de Verdejo - niet dat horeca waterige maar naast fris ook best stevig; overigens schijnt de Viognier top - is alleen per fles, 42,-).

Bijzonder toch, zo'n fijn strandpaviljoen - ik ga terug, ook in herfst/winter.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.