“Heerlijke Poke bowl & visschotel”
Beoordeling van Strandpaviljoen Thalassa

Strandpaviljoen Thalassa
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 100 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Zowel lunch als diner - voorgerecht - heerlijk afgehaald! De visschotel met twee personen is lekker groot! Ook het tentje op het strand heeft lekkere warme chocomelk, met koekie! Fijne mensen, aanrader.

Datum van bezoek: december 2020

1 december 2020 beoordeeld

Corona of niet...Zelfs in Center parcs kwamen jullie het brengen! Wij komen uit Brabant en wilde toch echt vis eten. Netjes op tijd geleverd, warm en compleet! Met servet en pepermuntje zelfs. We hebben heerlijk gegeten, hou vol in deze moeilijke tijden!

Datum van bezoek: november 2020
29 september 2020 beoordeeld

Relatief en voor jaarrond open strandpaviljoen: de beste. Omdat het terras en ook interieur beide enorm groot /ruim en gezellig zijn (coronaproof). Hele vriendelijke bediening (steeds luisterend het prettig te maken, en je hebt alle tijd/rust). En belangrijk: heerlijke stoelen, schone omgeving. En parkeerplekken nabij.

Groot aanbod verse vis, fruit du mer (ik vond de vissoep 12,50 geweldig: dik en zeer gevuld met grote stukken vis; een lunch op zich).
En een wijndeskundige die 't begrijpt met inkopen (Chardonay mooi houtig karakter ipv allemandalletje; ook de Verdejo - niet dat horeca waterige maar naast fris ook best stevig; overigens schijnt de Viognier top - is alleen per fles, 42,-).

Bijzonder toch, zo'n fijn strandpaviljoen - ik ga terug, ook in herfst/winter.

18 september 2020 beoordeeld

Na een prachtige fietstocht door de duinen vanuit Noordwijk hier heerlijk geluncht met z'n vieren, 4 vriendinnen. Verschillende gerechtjes samen gedeeld en een heerlijk Verdejo erbij. De bediening was ontzettend vriendelijk, zeer gastgericht, echt TOP!

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n tweeën geluncht op regenachtige dag. Hadden Thalassa plate met diverse visgerechtjes en broodje kibbeling (van kabeljauw). Beide geruchten waren goed. Alleen duurde het al met al een beetje lang voordat het uiteindelijk werd uitgeserveerd.

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.