“Verse VIS! En beste horecaplek Zandvoort”
Beoordeling van Strandpaviljoen Thalassa

Strandpaviljoen Thalassa
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 7 van 104 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Relatief en voor jaarrond open strandpaviljoen: de beste. Omdat het terras en ook interieur beide enorm groot /ruim en gezellig zijn (coronaproof). Hele vriendelijke bediening (steeds luisterend het prettig te maken, en je hebt alle tijd/rust). En belangrijk: heerlijke stoelen, schone omgeving. En parkeerplekken nabij.

Groot aanbod verse vis, fruit du mer (ik vond de vissoep 12,50 geweldig: dik en zeer gevuld met grote stukken vis; een lunch op zich).
En een wijndeskundige die 't begrijpt met inkopen (Chardonay mooi houtig karakter ipv allemandalletje; ook de Verdejo - niet dat horeca waterige maar naast fris ook best stevig; overigens schijnt de Viognier top - is alleen per fles, 42,-).

Bijzonder toch, zo'n fijn strandpaviljoen - ik ga terug, ook in herfst/winter.

18 september 2020 beoordeeld

Na een prachtige fietstocht door de duinen vanuit Noordwijk hier heerlijk geluncht met z'n vieren, 4 vriendinnen. Verschillende gerechtjes samen gedeeld en een heerlijk Verdejo erbij. De bediening was ontzettend vriendelijk, zeer gastgericht, echt TOP!

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n tweeën geluncht op regenachtige dag. Hadden Thalassa plate met diverse visgerechtjes en broodje kibbeling (van kabeljauw). Beide geruchten waren goed. Alleen duurde het al met al een beetje lang voordat het uiteindelijk werd uitgeserveerd.

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden wordt kibbeling nog van kabeljauw gemaakt. Hier doen ze dat wel wat een zeer smakelijk resultaat oplevert. Het voorgerecht van diverse vissoorten was ook een aanrader. Vriendelijk personeel en lekker eten!

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Zojuist, 2 augustus 2020, om 21:20 uur aan een medewerker gevraagd of wij nog wat konden drinken. Wij zijn na goedkeuring naar het buitenterras gelopen en een tafeltje uitgezocht. We gingen zitten naast een tafeltje waar letterlijk een ober stond. Om 21:35 maar is aan een medewerker gevraagd of we konden bestellen. De medewerker zei ja tuurlijk ik ga iemand halen.
Om 21:45 uur maar de tent verlaten, zonder iets gedronken te hebben.

Verschrikkelijke service

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!