“Prima lunch, met name voor vis”
Beoordeling van Strandpaviljoen Thalassa

Strandpaviljoen Thalassa
Geclassificeerd als nr. 7 van 105 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n tweeën geluncht op regenachtige dag. Hadden Thalassa plate met diverse visgerechtjes en broodje kibbeling (van kabeljauw). Beide geruchten waren goed. Alleen duurde het al met al een beetje lang voordat het uiteindelijk werd uitgeserveerd.

Datum van bezoek: september 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden wordt kibbeling nog van kabeljauw gemaakt. Hier doen ze dat wel wat een zeer smakelijk resultaat oplevert. Het voorgerecht van diverse vissoorten was ook een aanrader. Vriendelijk personeel en lekker eten!

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Zojuist, 2 augustus 2020, om 21:20 uur aan een medewerker gevraagd of wij nog wat konden drinken. Wij zijn na goedkeuring naar het buitenterras gelopen en een tafeltje uitgezocht. We gingen zitten naast een tafeltje waar letterlijk een ober stond. Om 21:35 maar is aan een medewerker gevraagd of we konden bestellen. De medewerker zei ja tuurlijk ik ga iemand halen.
Om 21:45 uur maar de tent verlaten, zonder iets gedronken te hebben.

Verschrikkelijke service

Datum van bezoek: augustus 2020
1 augustus 2020 beoordeeld

geweldige strandtent, fijne bediening en heerlijk eten, heerlijk geluncht na een slechte ervaring elders was het een verademing om hier te vertoeven

Datum van bezoek: juli 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niveau strandpaviljoen. Prima niets meer niets minder. Pasta met zeevruchten lekker maar kleine portie. Viognier van goede kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!