“Kibbeling van kabeljauw!”

Geclassificeerd als nr. 7 van 105 Restaurants in Zandvoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden wordt kibbeling nog van kabeljauw gemaakt. Hier doen ze dat wel wat een zeer smakelijk resultaat oplevert. Het voorgerecht van diverse vissoorten was ook een aanrader. Vriendelijk personeel en lekker eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld

Zojuist, 2 augustus 2020, om 21:20 uur aan een medewerker gevraagd of wij nog wat konden drinken. Wij zijn na goedkeuring naar het buitenterras gelopen en een tafeltje uitgezocht. We gingen zitten naast een tafeltje waar letterlijk een ober stond. Om 21:35 maar is aan een medewerker gevraagd of we konden bestellen. De medewerker zei ja tuurlijk ik ga iemand halen.
Om 21:45 uur maar de tent verlaten, zonder iets gedronken te hebben.

Verschrikkelijke service

Datum van bezoek: augustus 2020
1 augustus 2020 beoordeeld

geweldige strandtent, fijne bediening en heerlijk eten, heerlijk geluncht na een slechte ervaring elders was het een verademing om hier te vertoeven

Datum van bezoek: juli 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niveau strandpaviljoen. Prima niets meer niets minder. Pasta met zeevruchten lekker maar kleine portie. Viognier van goede kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van Amsterdam via Aalsmeer (verkeerde afslag naar A9) naar Zandvoort gereden. Na het winkelstraatje over de boulevard naar Thalassa gelopen om te lunchen. We werden zeer vriendelijk ontvangen door gastvrouw Valerie, die ons ook uitstekend heeft bediend. Alles was Corona Proof. Lekkere Cava en de broodjes kibbeling en kalsvleeskroketten waren prima. Volgende keer nemen we de oesters!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Strandpaviljoen Thalassa bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Strandpaviljoen Thalassa geweest? Deel je ervaringen!