“Heerlijk gegeten met attente bediening”
Beoordeling van Pancho's Cantina

Pancho's Cantina
Geclassificeerd als nr. 2 van 123 Restaurants in Zaandam
4 weken geleden beoordeeld

Samen met een vriend een hele goede avond gehad, prima eten in een leuke ambiance. De bediening is allert en toegewijd, we zaten achter in het restaurant waar je wat rustiger kan zitten als voor in het restaurant. Al met al een uitstekend restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kom zeker weer een keer terug.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, toepasselijke aankleding en vooral lekker eten voor een goede prijs. Bediening prima.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Overheerlijke gerechten en goed geportioneerd, fantastische wijn in huis, en de bediening is bijna familiair. De aankleding en uitstraling van het restaurant is bijzonder warm en authentiek

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Pancho’s Cantina . Vriendelijk personeel/ bediening .
Was erg druk en te kort personeel . We moesten helaas 1 uur wachten op ons hoofdgerecht . Maar omdat ze dat vervelend vonden kregen we de koffie van hun. Het is leuk ingericht .

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Spareribs ooit! Eet het nergens anders dan hier want ik weet dat het elders altijd een teleurstelling zal zijn!

Reizigers die Pancho's Cantina bekeken, bekeken ook

In Pancho's Cantina geweest? Deel je ervaringen!