“Heerlijk onverwacht”
Beoordeling van Erosa

Erosa
Reserveren met
Erosa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 112 Restaurants in Zaandam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk waren wij verrast omdat dit restaurant ietwat verdekt ligt aan een gezellig plein. De service is top! Eten en drinken dito! Aanrader!

31 mei 2018 beoordeeld

De tapas en de mezedes zijn heerlijk. Goeie variatie op de kaart en voor ieder wat wils.

De bediening is meer dan vriendelijk. Een fijne sfeer om lekker met zijn tweëen te eten of met een leuke groep.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, matig eten. Als ervaren Griekenland-ganger (al 45 jaar) verbaas ik me er steeds weer over wat men bij dit soort restaurants als metzedes durft te presenteren. De gyros was veel te zout, maar op commentaar werd niet gereageerd. Maar ja, de doorsnee Chersonissos-bezoeker zal ongetwijfeld dik tevreden zijn.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede dienstverlening. Zeker een aanrader. Tevens een fijne sfeer, goed genoten...

2 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Erosa! Wat een top service. Heel vriendelijk personeel met volop aandacht voor de gasten.

Reizigers die Erosa bekeken, bekeken ook

In Erosa geweest? Deel je ervaringen!