“Lekker eten, fijne bediening in een gezelllige omgeving”
Beoordeling van Erosa

Erosa
Geclassificeerd als nr. 2 van 110 Restaurants in Zaandam
31 mei 2018 beoordeeld

De tapas en de mezedes zijn heerlijk. Goeie variatie op de kaart en voor ieder wat wils.

De bediening is meer dan vriendelijk. Een fijne sfeer om lekker met zijn tweëen te eten of met een leuke groep.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, matig eten. Als ervaren Griekenland-ganger (al 45 jaar) verbaas ik me er steeds weer over wat men bij dit soort restaurants als metzedes durft te presenteren. De gyros was veel te zout, maar op commentaar werd niet gereageerd. Maar ja, de doorsnee Chersonissos-bezoeker zal ongetwijfeld dik tevreden zijn.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede dienstverlening. Zeker een aanrader. Tevens een fijne sfeer, goed genoten...

2 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Erosa! Wat een top service. Heel vriendelijk personeel met volop aandacht voor de gasten.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol goede moed naar het nummer 1 restaurant van Zaandam gegaan.Gekozen voor 3 gangen menu. Na 50 minuten eindelijk de eerste tapa's gang. Nou ja 'tapa's'?? Een bolletje tonijnsalade, kipsalade en tzatziki, een vaag bladerdeegflapje met dito vulling en een kaasballetje. Dit alles geserveerd ZONDER brood. Weer 50! minuten later de 'vlees tapas ' ronde. Een schaatje IN DE PAN GEBAKKEN kipgyros, (gyros is toch knapperig gesneden van de rol op elkaar gestapelde lapjes vlees?) op een vetlaagje, een uitgedroogde kőfte met dito 'saus', een spiesje wat lekker was, een mini schaaltje bleke fabrieksfriet, salade en wederom de tzatziki. Oh ja een schoon bord/bestek? Nee dus. Nummer 1? Laat me niet lachen.

Reizigers die Erosa bekeken, bekeken ook

In Erosa geweest? Deel je ervaringen!