TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 141,91
Meer info
Beoordeeld op 8 september 2019

Ben een ras echte Zaankanter. En geloof mij ben onder de indruk van het stadshard van Zaandam waar ik steeds meer toeristen van over de hele wereld tegen kom die naar harten lust aan het filmen en fotograferen zijn , en te recht, het stadhuis , en het bijzondere hotel zijn over de hele wereld bekend via de tv .maar als kers op de taart is alles met prachtig winkels en. Vele restaurants en winkelgracht omzoomd. En ik heb toch steeds als ik daar ben een vacatie gevoel. Dus ??

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

leuk winkel gebied, met leuke restaurantjes, mooi hotel en dichtbij het stadion, primark zit naast het stadion

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Uurtje fietsen via twiske vanaf amsterdam.
Fijn winkels en minder hectisch.

Grappig met zaanse huisjes en een gracht in het midden.

Compact

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Het Zaandamse Stadshart is al jaren aan het proberen 1 van de leukste winkelstraten van Nederland te worden echter het is het steeds net niet. Oké, Hermitage Shopping, met Mediamarkt, Primarkt, lunch tentjes, vele kledingwinkels ten spijt is het net niet leuk genoeg. Het horecaplein is prima maar loop je dan weer naar het station dan denk je...Het ziet er leuk uit maar ik mis iets. Wat dat is is moeilijk te omschrijven. Jammer

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Vanaf de burcht lopen naar het stadshart is geen straf. Nu is het even een zooitje vanwege het herstel van de sluis maar een maal over de brug richting de dam vinden wij het wel gezellig lopen. De gedempte gracht is altijd gezellig, met mooi weer even spelen voor de kleintjes bij de sluisjes terwijl er even een haring wordt gehapt. Verschillende winkels en op Donderdag en Zaterdag de markt op de Rozengracht. Westzijde is voor ons altijd een vergeten kindje tenzij we op de fiets zijn.

Datum van activiteit: april 2019