“Lekker eten, goede kwaliteit”
Beoordeling van Que Pasa

Que Pasa
Reserveren met
Que Pasa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 112 Restaurants in Zaandam
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Authentiek ingerichte- en sfeervolle Spaanse Tapas Bar y Restaurante in het centrum van Zaandam, op slechts 10 minuten lopen vanaf het NS station Zaandam. Uitgeroepen door Osborne tot de mooiste Tapas Bar van de Benelux!!
30 mei 2018 beoordeeld

Heb hier al vaak gegeten, met mijn vriend, vriendinnen of collega's en het is altijd goed. De laatste keer was afgelopen weekend. Tapas zijn van een goed formaat en er is genoeg voor vegetariërs (zoals mijzelf). Ik besloot de sangria te nemen en deze was zo goed dat ik er nog eentje nam. Gezellige sfeer. Gewoon een fijne tent.

Datum van bezoek: mei 2018

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep collega’s hier gegeten. Gezellig restaurant en hele vriendelijke bediening. We besluiten te gaan voor het all you can eat concept met bijbehorende kaart die voldoende keuze biedt. De tapas die we besteld hebben worden allemaal tegelijk gebracht, voor mij persoonlijk hoeft dat niet perse. Maar ze zijn allemaal erg lekker en iedereen is enthousiast. Ik ga zeker nog een keer terug met gezin om van alle andere tapas die ik nog niet geproefd heb te genieten! Leuk restaurant, zou ik zeker aanraden.

Datum van bezoek: april 2018
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De joviale, doch dominante gastvrouw adviseerde ons wat gemengde tapas te serveren en rekende daarvoor 23,75 pp. Absurd veel geld voor de lage kwaliteit.
Het is niet mijn stijl om achteraf een restaurant af te branden, maar ik vind dat ik andere potentiële klanten echt moet afraden hier naartoe te gaan. Overigens doen mijn ingewanden, nu 14u nadien nog steeds pijn.
Helemaal ruk.

Datum van bezoek: november 2017
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas in een sfeervolle ambience. De bediening is zeer goed en erg gezellig en attent. Avond was geslaagd!

Datum van bezoek: november 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

We kregen slap, voorgesneden stokbrood dat in de supermarkt al was weggegooid met aioli die al geel was geworden aan de buitenkant omdat hij te lang had gestaan. Toen ik naar de wc ging bleek daar een dispenser te hangen die maar één velletje papier tegelijk geeft. Met zo'n eerste indruk maakt het niet veel uit wat er nog uit de keuken komt. Dat was redelijk, maar sommige gerechten ronduit ondermaats (aubergine gevuld met champignons bleek een grote hoop onsmakelijke kant-en-klare vulling met champignonsmaak op een plakje aubergine). Verder ook niets om over naar huis te schrijven, we zijn tijdig vertrokken. Alternatieven zijn beter.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Que Pasa bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

Zaandam, Noord-Holland

In Que Pasa geweest? Deel je ervaringen!