“Kwaliteit voor goede prijs”
Beoordeling van Krystalwok

Krystalwok
Geclassificeerd als nr. 45 van 107 Restaurants in Zaandam
Keukens: Aziatisch
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed eten. Prima kwaliteit voor een mooie prijs. Gezelligheid maak je zelf.

Alles is mooi vers en er is ruim voldoende keuze.

2 november 2015 beoordeeld

Lekker lopend buffet, met allerlei gerechten en hapjes. Daarnaast maken de Aziatische koks heerlijke noedels, groente en andere Oosterse gerechten ter plekke klaar!

4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten en van alles wat. Vers en veel vooral veel. Als je een menu neemt met drank dan moet je wel de bediening duidelijk laten merken dat je drank wil hebben. Het is vooral gezellig wanneer je met een groep bent

16 april 2015 beoordeeld

Crystal Wok heeft zich wederom verbeterd, met meer keuze in sushi en sashimi en andere kleine hapjes. Daarnaast goede warme gerechten, wokken en teppanyaki en grill. Ook het nagerechten buffet is goed voorzien van fruit, ijs en nu ook tiramisu, bavarois, etc. Ondanks dat er weinig gasten waren op een dinsdagavond, werden schalen keurig bijgevuld. Het favoriete restaurant van onze kinderen en voor ons ook een topper

11 november 2014 beoordeeld

Voor de prijs goede kwaliteit. Uitgebreid aanbod en je kunt het zo pittig laten maken als je wilt. Groot nadeel vind ik dat je nooit met een hele groep samen aan tafel zit. Bord leeg? Vullen maar!

• Sfeer

Reizigers die Krystalwok bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

In Krystalwok geweest? Deel je ervaringen!