“Slap”

Keukens: Pizzeria, Fastfood
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet lekker en te duur voor wat aardappelen zonder smaak. Slap gebakken. Glutenvrij is er niet te vinden.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden shoarma, een kidsbox en een pizza. Alles was ondanks de drukte snel klaar en lekker. Vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Ook om daar te eten lijkt me niks mis mee maar niet geschikt om gezellig te tafelen.

10 juli 2018 beoordeeld

De eerste indruk is gelijk goed, mede dankzij het vriendelijke personeel, de moderne inrichting een een groot assortiment lekker eten.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit en vriendelijk personeel. Veel verse kip gerechten. Shoarma en donner zijn lekker. Porties ruim voldoende.

17 april 2015 beoordeeld

Doorsnee snackbar aan de rand van een klein winkelcentrum. Parkeerruimte voor de deur. Goed bereikbaar.

Reizigers die Cafetaria Denia bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

In Cafetaria Denia geweest? Deel je ervaringen!