“gezellig geborreld”

Manzo's Bar-Bistro
Geclassificeerd als nr. 4 van 112 Restaurants in Zaandam
Keukens: Hedendaags
5 oktober 2018 beoordeeld

met een groepje vrienden gezellig geborreld op het terras. lekker gezeten, leuke bediening en lekkere borrelhapjes.

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond gegeten bij Manzo’s. Het eten was oké, helaas niet meer dan dat. Bediening was heel aardig, echt een pluspunt! Wel hebben we lang moeten wachten en helaas waren meerdere keuzes van de menukaart uitverkocht.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang wachten chaos met de dames van bediening,
Was niet echt een lekker broodje ook. Volgende x ga ik er niet meer heen

10 juli 2018 beoordeeld

Na een aantal leuke bezoeken aan manzos dit keer een slechte ervaring. Voorgerecht Manzo's plankje was lekker, alleen de stukjes brood waren keihard. Het hoofdgerecht zag er goed uit (zie foto), alleen het vlees medium rare besteld en medium well gekregen, na dit aan 2 verschillende serveersters aangegeven te hebben, en beide zeiden ik ga kijken wat ik voor jullie kan doen, helemaal niks van het personeel teruggehoord geen sorry, geen zal ik een nieuw stukje vlees regelen niks. Ook maar geen dessert genomen. Zeer teleurstellend allemaal.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad. Bediening was vlot en gezellig. Broodje zag er heerlijk en goed verzorgd uit. Smaakte uitstekend.
Kijkt leuk over het plein v het restaurant uit.

Reizigers die Manzo's Bar-Bistro bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

In Manzo's Bar-Bistro geweest? Deel je ervaringen!