13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, goede bedden en een heerlijk ontbijt wat steeds goed aangevuld wordt.

Hadden zelf de family room.
Zaandam is een hele leuke stad, zeker het bezichtigen waard

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
ZaanInn, General Manager van Best Western Zaan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Hartelijk dank voor uw overnachting. Fijn te vernemen dat u een goed verblijf heeft gehad.
Zaandam is sterk in ontwikkeling en wordt alleen maar mooier.

10 mei 2018 beoordeeld

Goed verblijf in het BW Zaan Inn met goed ontbijt en prima diner 's avonds. Goede service bij receptie en in het restaurant. Kamer en douche zagen er netjes uit. Goede bedden en dus lekker geslapen. Goed om nog eens te gaan.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
ZaanInn, General Manager van Best Western Zaan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf. Fijn te vernemen dat het goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

22 maart 2018 beoordeeld

Wij gingen ter recreatie een nachtje naar Zaandam. Het hotel ligt bij het trein- en busstation waardoor de mogelijkheid bestaat om binnen 10 minuten op Amsterdam centraal te zijn. Van buiten lijkt het een dood gewoon en misschien zelfs een beetje een saai hotel maar van binnen is het erg mooi ingericht. Ook de staff was erg vriendelijk. We konden meteen bij binnenkomst al inchecken terwijl we al om 11u bij het hotel waren en inchecken eigenlijk pas om 12u kon. Ook het ontbijt was erg lekker, ruime keuze en mooi opgediend.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
ZaanInn, General Manager van Best Western Zaan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf. Wat fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke schone kamers en gratis auto parkeren is ook een plus gezellig restaurant industrieel ingericht lekker eten sizzling plate met biefstuk geflambeerd
Kamers groot genoeg prijs netjes en leuk welkomsdrankje en korting op eten als je lid werdvan hun clubje

Verbleef: maart 2018
ZaanInn, General Manager van Best Western Zaan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf en feedback. Fijn te vernemen dat u een goed verblijf heeft gehad. Graag tot een volgende keer.

15 februari 2018 beoordeeld

b vind ik leuk maar aan dit verhaal doe ik niet aan mee bepaal nog altijd zelf wat ik te melden heb abcdefghijklmnopqrstvwxyz nogmaals maar dan anders omzyxwvtsrqponmlkijhgfedcbazxcvbnm,lkjhgfdsaqwertyuiop1234567890

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
ZaanInn, General Manager van Best Western Zaan Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Dank voor uw verblijf in ieder geval.