Beoordeeld op 27 augustus 2019

Hebben hier heerlijk geslapen en een fantastisch weekend gehad. In Zaandam
waren wij al enige tijd niet meer geweest en het verbaasde ons hoe het allemaal veranderd is, een aanrader! Het ontbijtbuffet was echt top!

Datum van verblijf: augustus 2019
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u een fantastisch weekend heeft gehad. Bij een volgend bezoek aan Zaandam verwelkomen wij u graag weer. Met vriendelijke groet, Marjolein Guest Relations

Beoordeeld op 17 augustus 2019

Onlangs voor de tweede keer hier verbleven voor één nacht. Ruime, schone kamer zonder geluidoverlast van andere kamers. Prima verblijf. Het hotel ligt aan het begin van een winkelstraat met bekende ketens. Ontzettend dicht bij het station, dus ook een prima basis voor een weekendje Amsterdam bijvoorbeeld.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wat fijn dat u opnieuw van uw verblijf genoten heeft. Wij zijn verheugd om de positieve aspecten van uw verblijf te lezen en wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Vivian - Guest Relations.

Beoordeeld op 27 mei 2019

En gelukkig ook erg mooi, schoon en licht aan de binnenkant!! Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was erg netjes en het bed lag heerlijk! Buiten waren ze druk aan het bouwen maar met het raam dicht kon je daar niets van horen :-) Wij komen zeker nog eens weer terug! Ook een aanrader is het Groene huisje even verder op in de straat voor een heerlijk ontbijt! In de avond hebben we een goede biefstuk gehad bij Aan tafel, leuk restaurant!!

Datum van verblijf: mei 2019
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Wat fijn te lezen dat u ons exterieur en interieur geweldig mooi vindt. Wij zijn blij dat u heerlijk heeft geslapen en dat u heeft genoten van de kamer. Heel erg bedankt voor uw review met tips van de omgeving. Leuk dat jullie ons in de toekomst zeker weer komen bezoeken. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor zaken een nacht verbleven in dit hotel. Vriendelijk personeel. Alles is schoon en de kamers zijn anders ingericht dan de standaard hotel kamers. Ontbijt is ook erg goed. Ik voelde me een gewaardeerde gast. Goed hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Wat fijn dat u zich een gewaardeerde gast heeft gevoeld. Het team doet haar uiterste best om u en de andere gasten welkom en comfortabel te laten voelen. Het doet ons goed dat u uw verblijf als schoon en goed heeft ervaren. Wij hopen dat u in de toekomst vaker bij ons verblijft. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 23 april 2019

Dit hotel al regelmatig bezocht. Ligging is heel leuk, centrum Zaandam en ook dichtbij Amsterdam, wat van hieruit gemakkelijk te bereiken is met openbaar vervoer.
Prijs/kwaliteit meestal correct in vergelijking met de buurt.
Keuken en ontbijt ook prima.
Algemeen niets op aan te merken.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Experience_Inntel, Guest Relations van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en dat de locatie u goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Vivian -Guest Relations