“ Pannenkoeken aan de rand van natuurgebied”

Pannenkoeken restaurant bij de plas
Geclassificeerd als nr. 45 van 112 Restaurants in Zaandam
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie om even gezellig uit eten te gaan. Als voorgerecht hadden we uiensoep die heerlijk was (wel erg grote porties voor een voorgerecht). De pannekoeken waren prima, vriendelijke bediening. Behalve pannekoeken hebben ze ook diverse andere gerechten op de kaart voor lunch en diner. Buiten is een mooi terras waar het vast heerlijk toeven is als de zon schijnt! Als afsluiter lekker wandelen om de hoek, zo het natuurgebied in, kortom een leuk uitje!

29 april 2018 beoordeeld

Altijd lekker eten en vriendelijk personeel. Ook de hond is welkom en krijgt indien nodig zijn eigen waterbak. Verschillende soorten bier en lekkere koffie. Binnen of op het zonnige terras.

5 maart 2018 beoordeeld

Niet alléén pannenkoeken hier. Heerlijke kaart waar prima menu's op staan. Vriendelijke bediening voor jong en oud. Lekker gegeten hier tegen acceptabele prijzen.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu 3x hier gegetem en beide keren aangenaam verrast. Het bedienend personeel is attent en vriendelijk. De porties zijn zeker in verhouding tot de prijs goed. De hamburger is zelfs erg groot. Eenvoudige kaart zoals hamburger, biefstuk en sate etc maar wel degelijk met zorg klaargemaakt. Echte aanrader voor de hele familie. Nu nog een keer de pannekoeken uitproberen.

26 juli 2017 beoordeeld

Samen met onze dochter pannenkoeken gegeten. Wij hadden de boeren pannenkoek en deze was erg lekker. De pannenkoek was goed gevuld. Ook het dessert was erg lekker.
Het restaurant is ruim, maar miste een stukje sfeer, vonden wij. Op sommige plekken was er wat onderhoud noodzakelijk, maar de kwaliteit van het eten maakte dit wel goed.
De bediening was vriendelijk.
Er is een speelhoek voor kinderen aanwezig, mogelijkheid voor verschonen, en een ruim terras.

Reizigers die Pannenkoeken restaurant bij de plas bekeken, bekeken ook

Zaandam, Noord-Holland

Zaandam, Noord-Holland

In Pannenkoeken restaurant bij de plas geweest? Deel je ervaringen!