Vandaag geopend: 11:00 - 17:00

Manieren om Experience Volendam te ontdekken
vanaf € 300,00
Meer info
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Ongedwongen, ontspannen sfeer mooie en unieke foto's in traditionele kleding worden gemaakt. Dank u!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

We hebben een foto gemaakt, met een geweldige begeleiding.
Hierop volgend hebben we mogen zien hoe geweldig Experiance is.

Het is da ook master werk.
Dank je wel!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Een heel leuke manier om Volendam te leren kennen. Geschiedenis mooi verteld door geboren Volendamse. Door VR bril wordt verhaal verteld over de overstroming in 1916. Natuurlijk afgesloten met foto in traditionele kleding! Oranje gestreepte rok staat voor getrouwd, de outfit van de dame links is voor treurende weduwe.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019

In korte tijd krijg je een hoop te horen en te zien van Volendam. Zonder dit had ik ons dagje Volendam en Marken maar saai gevonden. De vertelster had ook op alle vragen en opmerkingen wel een antwoord. Een stukje cultuur snuiven, dus.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019

Voor de foto met authentieke kleding dit bedrijf binnengestapt met 2 vriendinnen.
Een zeer hartelijk ontvangst waarna een duidelijke uitleg over de gang van zaken en mogelijkheden. Het verkleden in prachtige met de hand gemaakt en versierde klederdracht gebeurde op een respectvolle manier met daarbij de uitleg van de betekenis ervan. Dit alles met een vrolijke ondertoon. Het resultaat mocht er zijn. Mooie achtergrond waar aandacht aan is besteed. Na de officiële foto kregen we nog even de kans zelf met onze mobile foto's van elkaar te maken. Dit kon omdat het op dat moment niet druk was.
Kortom: zeker aan te bevelen.

Datum van activiteit: mei 2019