“Korte overtocht maar efficiënte express”
Beoordeling van Volendam Marken Express

Volendam Marken Express
Van te voren boeken
Meer info
US$ 120,25*
Vanaf
Private Tour of Old Holland Including Volendam and Marken from Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 dingen om te doen in Volendam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Vanaf 1933 vaart de Marken Express dagelijks, circa iedere 30-45 minuten, tussen de vissersdorpen iconen Volendam en Marken. Vanuit Volendam is de eerste afvaart om 10.30. Aan boord is een gezellige Captainsbar en hoort u tijdens de 30 minuten durende overtocht gezellige muziek en een audio guide in het Nederlands en Engels. Aan boord zijn vele drink- en eetarrangementen verkrijgbaar. Fietsen zijn welkom aan boord. Ons Schip de ms Jan Smit is volledig rolstoeltoegankelijk en hiertoe aangepaste toiletvoorzieningen.
3 weken geleden beoordeeld

Mooie overtocht naar het eiland de Marken, ongeveer met in en - uitstappen ongeveer een half uur, vriendelijke bemanning, drankjes te verkrijgen,leuke wandelingen in een rustige omgeving

Schrijf een beoordeling

3 september 2017 beoordeeld

Mijn bezoek aan de Volendam en Marken express is uitermate bevallen.
Ik was op stap met 5 kinderen met een gedragsstoornis en het was voor hun maar ook voor mij een hele leuke belevenis. Het personeel was heel hulpvaardig en van kapitein Klaas mochten we ook nog even in de stuurhut kijken. Al met al een leuke dag en een prettige ervaring, echt een aanrader!

gr Angelique

15 augustus 2017 beoordeeld

Aan Wal wordt verteld dat dit de meest bijzondere veerpond ter wereld is en dat het een 30 uur durende tour is. Het is uiteindelijk niets meer dan een een overtochtje van volendam en marken en vice versa.

de overtocht zelf duurt denk ik niet veel langer dan een kwartier, met in- en uitstappen erbij ben je zeker wel een kwartier bij. Het is een grote boot met veel zitplaatsen. Er is een WC aan boord en je kan drankjes bestellen. Personeel is aan boord is vriendelijk en behulpzaam.

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Geachte heer, mevrouw,
Wij werken echt keihard aan onze service en dienstverlening om het iedereen naar de zin te kunnen maken. Dankjewel voor uw reactie en de 4 bolletjes!
De vaarovertocht zelf duurt 30 minuten, in- en uitstappen ca 5 minuten.
Met vriendelijke groet, Robert van Duuren

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie boottocht naar het eiland Marken. Gezellig om hier te wandelen weg van het drukke maar wel mooie Volendam

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima veerverbinding tussen Volendam en Marken als onderdeel van een fietstocht of wandel bezoek aan Marken. Wel errrrug druk! Maar dat weet je als je Volendam bezoekt.

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Geachte Guus B, de maand augustus is inderdaad de drukste maand van het jaar in Volendam. In de winter varen we ook en dan is het heel rustig. Dankjewel voor uw recensie. U geeft aan de onze veerverbinding prima is en geeft ons 3 bolletjes. Wat zouden we moeten aanpassen in onze service en dienstverlening zodat we van u 4 of 5 sterren hadden gekregen ?
met vriendelijke groet, Robert van Duuren

Reizigers die Volendam Marken Express bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Volendam Marken Express geweest? Deel je ervaringen!