“Leuk overtochtje”

US$ 119,67*
Vanaf
Private Tour of Old Holland Including Volendam and Marken from Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 dingen om te doen in Volendam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Vanaf 1933 vaart de Marken Express dagelijks, circa iedere 30-45 minuten, tussen de vissersdorpen iconen Volendam en Marken. Vanuit Volendam is de eerste afvaart om 10.30. Aan boord is een gezellige Captainsbar en hoort u tijdens de 30 minuten durende overtocht gezellige muziek en een audio guide in het Nederlands en Engels. Aan boord zijn vele drink- en eetarrangementen verkrijgbaar. Fietsen zijn welkom aan boord. Ons Schip de ms Jan Smit is volledig rolstoeltoegankelijk en hiertoe aangepaste toiletvoorzieningen.
15 augustus 2017 beoordeeld

Aan Wal wordt verteld dat dit de meest bijzondere veerpond ter wereld is en dat het een 30 uur durende tour is. Het is uiteindelijk niets meer dan een een overtochtje van volendam en marken en vice versa.

de overtocht zelf duurt denk ik niet veel langer dan een kwartier, met in- en uitstappen erbij ben je zeker wel een kwartier bij. Het is een grote boot met veel zitplaatsen. Er is een WC aan boord en je kan drankjes bestellen. Personeel is aan boord is vriendelijk en behulpzaam.

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Geachte heer, mevrouw,
Wij werken echt keihard aan onze service en dienstverlening om het iedereen naar de zin te kunnen maken. Dankjewel voor uw reactie en de 4 bolletjes!
De vaarovertocht zelf duurt 30 minuten, in- en uitstappen ca 5 minuten.
Met vriendelijke groet, Robert van Duuren

Schrijf een beoordeling

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie boottocht naar het eiland Marken. Gezellig om hier te wandelen weg van het drukke maar wel mooie Volendam

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima veerverbinding tussen Volendam en Marken als onderdeel van een fietstocht of wandel bezoek aan Marken. Wel errrrug druk! Maar dat weet je als je Volendam bezoekt.

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Geachte Guus B, de maand augustus is inderdaad de drukste maand van het jaar in Volendam. In de winter varen we ook en dan is het heel rustig. Dankjewel voor uw recensie. U geeft aan de onze veerverbinding prima is en geeft ons 3 bolletjes. Wat zouden we moeten aanpassen in onze service en dienstverlening zodat we van u 4 of 5 sterren hadden gekregen ?
met vriendelijke groet, Robert van Duuren

2 augustus 2017 beoordeeld

Mooie tocht van Marken naar Volendam. Ze hebben enkeltjes en retourtjes. De fiets mag mee, mits er voldoende plaats is. Er is een bar aan boord. Het personeel is doorgaans vriendelijk en behulpzaam.

7 juli 2017 beoordeeld

Boten zijn netjes onderhouden en het personeel werkt goed mee aan alles aan boord netjes en schoon te houden. Vriendelijk personeel, keurig gekleed in uniform. Volendam Marken Express verstaat haar vak.
Marken is een leuk dorpje. Oude vakwerkhuisjes en leuke eettentjes. Leuk om een middag rond te kijken. Er een hele dag voor uittrekken zou ik zelf niet doen ik denk dat daar het dorp te klein voor is.

Reizigers die Volendam Marken Express bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Volendam Marken Express geweest? Deel je ervaringen!