“Niemand wilt hier heen”

US$ 119,74*
Vanaf
Private Tour of Old Holland Including Volendam and Marken from Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 dingen om te doen in Volendam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Vanaf 1933 vaart de Marken Express dagelijks, circa iedere 30-45 minuten, tussen de vissersdorpen iconen Volendam en Marken. Vanuit Volendam is de eerste afvaart om 10.30. Aan boord is een gezellige Captainsbar en hoort u tijdens de 30 minuten durende overtocht gezellige muziek en een audio guide in het Nederlands en Engels. Aan boord zijn vele drink- en eetarrangementen verkrijgbaar. Fietsen zijn welkom aan boord. Ons Schip de ms Jan Smit is volledig rolstoeltoegankelijk en hiertoe aangepaste toiletvoorzieningen.
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

World famous? Saai marken.
Als hij nu naar Amsterdam ging
Was t iets anders
Maar nee..
Ook erg overpriced voor zo'n kort ritje naar marken

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste Mariëlle V, Wij zijn met blij met alle recensies omdat we namelijk keihard werken aan onze service en dienstverlening. Voor gast tevredenheid gaat ons geen Zee te hoog. Wij varen vanuit Volendam naar Marken sinds 1933, een overtocht duurt 30 minuten heen, en 30 minuten terug. Wij gaan inderdaad niet naar Amsterdam en Marken is een rustiek dorpje. Als u niet van rustig authentiek houdt, kan het saai worden ervaren. Dat u 11,50 eur voor 60 min rondvaren overpriced vindt kan ik niet oplossen. Wel zouden wij kunnen leren van de redenen waarom u ons maar 1 ster geeft. Wat hadden wij aan onze service en dienstverlening aan boord moeten doen zodat u ons wel 4 sterren had gegeven?
met vriendelijke groet, Robert van Duuren

Schrijf een beoordeling

22 juni 2017 beoordeeld

Geweldige tocht! De Dijk van Volendam vanop het water kunnen bekijken is fenomenaal. Even vertoeven in Marken is ook een sterke aanrader.

20 juni 2017 beoordeeld

Voor voetgangers en fietsers een ideale verbinding tussen Marken en Volendam.
De boot vertrekt stipt op tijd en de overtocht duurt ongeveer een half uur. Je kan zowel buiten als binnen zitten en van een drankje genieten.

7 juni 2017 beoordeeld

Tijdens de zeer drukke Eerste Pinksterdag met een heerlijk zonnetje en een stevige bries de Volendam Marken Express genomen om eens rond te neuzen OP Marken (niet IN Marken!) Daar ook erg druk en gezellig, alleen al de sfeer werpt je jaren terug in de tijd. Zeer vriendelijk personeel op het terras van De Visscher en hulpvaardig personeel aan boord, kortom, weer eens een ouderwets gezellig dagje uit in in feite onze achtertuin (wij zijn Zaankanters).

Robert v, Eigenaar van Volendam Marken Express, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2017

Beste Hans-Tolstra49,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze Volendam Marken Express op Eerste Pinksterdag. We zijn blij te horen dat u een gezellig dagje uit heeft gehad en dat ons personeel daar door hun hulpvaardigheid aan heeft kunnen bijdragen. Wel zijn we benieuwd wat we hadden kunnen doen om een hogere beoordeling te krijgen. Uw terugkoppeling helpt ons namelijk om ons product en service te verbeteren. Indien u ons dit wilt laten weten, dan kunt u ons bereiken via robert@markenexpress.nl . Nogmaals dank en graag tot een volgende keer.
Volendam Marken Expres, Robert van Duuren

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 11,5 € heen/ terug met de boot naar Marken is zeker de moeite. Je kan ook de fiets meenemen. Je kan bovendeks zitten en ook benden binnen zitten.

Reizigers die Volendam Marken Express bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Volendam Marken Express geweest? Deel je ervaringen!