Tripadvisor

vanaf US$ 357,83
vanaf US$ 72,80
vanaf US$ 111,05
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Bij ontvangst staat een gezellige meneer ons te woord! Zeer netjes en vriendelijk. Dit maakte het al een leukere ervaring. De overtocht was goed en snel, 30 minuten. Met mooi weer is het heerlijk. Misschien als het minder goed weer is, dat het niet zo mooi is. Maar je kunt ook binnen zitten. Op de boot kun je eventueel wat drinken en eten kopen. Al met al een leuke ervaring.

Beoordeeld op 24 augustus 2016

Leuke overtocht van Volendam naar Marken. Onderweg wordt er e.a. verteld over de geschiedenis. Zelfs je fiets mag mee tegen een kleine vergoeding.

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hele leuke boottocht,super vriendelijke,lieve vrolijke bediening. Begon al met het kaartje te kopen,we waren de eerste dus redelijk vroeg, maar alle mannen hadden er al zin ondanks het slechte weer. Marken ook zeer leuk om te bezichtigen. Was zeer geslaagd

Beoordeeld op 18 augustus 2016

Nog nooit een RIB vaart meegemaakt, maar wat is dat kicken!
De boot vloog met een enorme snelheid over het water en onze kapitein maakte daarbij nog mooie capriolen met zijn bochtenwerk. Leuk dat we afgezet werden in Marken, zodat we daar een kijkje konden nemen. Vervolgens konden we op de veerboot weer terug naar Volendam zodat we ook nog even in alle rust van het water konden genieten.

Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een een topvaart naar Marken... in't zonnetje op het terras bij De Visscher en toen spetterend terug op de ribcraft... geweldig en namens iedereen hartelijk dank