“Pizza in een relaxte omgeving.”
Beoordeling van Dolce Vita

Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 17 van 39 Restaurants in Volendam
Keukens: Italiaans
8 augustus 2017 beoordeeld

Hier hebben we pizza en gyros gegeten in een relaxte/rustige ambiance. Eten is zonder poespas maar erg lekker.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemoedelijk restaurantje, prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en snelle bediening. Alle borden leeg!

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker dicht bij de haven. Overdekt parkeren vlakbij (€9,- per dag)
Een witte steriele kamer zonder enige aankleding. In de badkamer geen voorzieningen iets op te hangen, ook geen stopcontact om bv haar te föhnen of te scheren.
WiFi doet het NIET !!
Geen info op de kamer. En erg gehorig
Wel alles super schoon.
Iets TE basic, maar voor 1 overnachting net te doen. Ik zal het niet promoten.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel onvriendelijk" ongelofelijk terwijl ik hier al jaren kom. Wilde een pizza afhalen maar werd geweigerd. Overal in de zaak zaten mensen die nog aan hun voorgerecht moesten beginnen. Niet netjes.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje met vriendelijke bediening. De pizza's waren van prima kwaliteit met een niet te dikke bodem. Ook lekkere spaghetti. De prijzen zijn ook heel schappelijk zeker voor volendam. Wij hadden gereserveerd en dat was maar goed ook. Om 8 uur zat het er barstensvol.

Reizigers die Dolce Vita bekeken, bekeken ook

In Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!