“Raar bezoek”

Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 17 van 39 Restaurants in Volendam
Keukens: Italiaans
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel onvriendelijk" ongelofelijk terwijl ik hier al jaren kom. Wilde een pizza afhalen maar werd geweigerd. Overal in de zaak zaten mensen die nog aan hun voorgerecht moesten beginnen. Niet netjes.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje met vriendelijke bediening. De pizza's waren van prima kwaliteit met een niet te dikke bodem. Ook lekkere spaghetti. De prijzen zijn ook heel schappelijk zeker voor volendam. Wij hadden gereserveerd en dat was maar goed ook. Om 8 uur zat het er barstensvol.

11 april 2017 beoordeeld

We waren op zoek naar een slaapplaats voor een weekendje Volendam. Omdat andere hotels niet te betalen waren en deze redelijk gekozen voor dit hotelletje met restaurant er onder. De kamers zijn klein maar netjes en schoon. Verder was het ontbijt voor 7 euro per persoon prima en hebben we ook nog een avondje pizza besteld en op de kamer op gegeten. Erg vriendelijk en flexibel personeel. De pizza was erg lekker met een dunne bodem.

23 maart 2017 beoordeeld

We hebben er een pizza boromea en een spagetti carbonara gegeten. Deze waren allebei zeer lekker. Het is ook een hele mooie zaak. Vriendelijke bediening.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt heerlijke pizza gegeten, en niet duur. De bediening was wat rommelig maar wel erg vriendelijk.

Reizigers die Dolce Vita bekeken, bekeken ook

In Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!