“Italiaans restaurant met hotelletje er boven”
Beoordeling van Dolce Vita

Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 19 van 42 Restaurants in Volendam
Keukens: Italiaans
11 april 2017 beoordeeld

We waren op zoek naar een slaapplaats voor een weekendje Volendam. Omdat andere hotels niet te betalen waren en deze redelijk gekozen voor dit hotelletje met restaurant er onder. De kamers zijn klein maar netjes en schoon. Verder was het ontbijt voor 7 euro per persoon prima en hebben we ook nog een avondje pizza besteld en op de kamer op gegeten. Erg vriendelijk en flexibel personeel. De pizza was erg lekker met een dunne bodem.

23 maart 2017 beoordeeld

We hebben er een pizza boromea en een spagetti carbonara gegeten. Deze waren allebei zeer lekker. Het is ook een hele mooie zaak. Vriendelijke bediening.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt heerlijke pizza gegeten, en niet duur. De bediening was wat rommelig maar wel erg vriendelijk.

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza voor een redelijke prijs. Gastvrije bediening. Fantastisch om iets te eten en te drinken.

20 december 2016 beoordeeld

Een pizzeria met een b&b boven. Wat moet een mens nog meer? Vriendelijke mensen, zeer hulpvaardig , zelfs voor de parking wou de man in kwestie met zijn auto voorop rijden om ons de parking te laten zien, lekker ontbijt, kraaknette kamers!

Reizigers die Dolce Vita bekeken, bekeken ook

In Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!