“Zeer lekker”

Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 17 van 39 Restaurants in Volendam
Keukens: Italiaans
23 maart 2017 beoordeeld

We hebben er een pizza boromea en een spagetti carbonara gegeten. Deze waren allebei zeer lekker. Het is ook een hele mooie zaak. Vriendelijke bediening.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt heerlijke pizza gegeten, en niet duur. De bediening was wat rommelig maar wel erg vriendelijk.

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza voor een redelijke prijs. Gastvrije bediening. Fantastisch om iets te eten en te drinken.

20 december 2016 beoordeeld

Een pizzeria met een b&b boven. Wat moet een mens nog meer? Vriendelijke mensen, zeer hulpvaardig , zelfs voor de parking wou de man in kwestie met zijn auto voorop rijden om ons de parking te laten zien, lekker ontbijt, kraaknette kamers!

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier bij toeval neergestreken omdat we snel een hapje wilde eten na een bezoekje aan het gezellige Volendam.
De bediende ontving ons vriendelijk en het bestelde eten was in een mum van tijd klaar. De soep werd geserveerd in een grote kom, in Zeeland zeggen we dan; een gulle kom! Heerlijk!

Het verdere eten was heel goed en smakelijk. Mijn broer had niet zoveel honger, maar hij vond zijn pizza zo lekker dat hij alles tot de laatste punt op at. De lasagne was ook superlekker.

Je kunt de kok aan het werk zien, omdat het een open keuken is, wat wij erg gezellig vonden.

Puntje van aandacht is de lichtinval. Het is een wat hard licht, meer kaarslicht zou leuker en wat gezelliger zijn.

Dit restaurant gaan wij zeker opnieuw bezoeken als we weer naar Volendam gaan.

Reizigers die Dolce Vita bekeken, bekeken ook

In Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!