“de 3de maal in volendam”
Beoordeling van Dolce Vita

Dolce Vita
Geclassificeerd als nr. 19 van 42 Restaurants in Volendam
Keukens: Italiaans
20 december 2016 beoordeeld

Een pizzeria met een b&b boven. Wat moet een mens nog meer? Vriendelijke mensen, zeer hulpvaardig , zelfs voor de parking wou de man in kwestie met zijn auto voorop rijden om ons de parking te laten zien, lekker ontbijt, kraaknette kamers!

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier bij toeval neergestreken omdat we snel een hapje wilde eten na een bezoekje aan het gezellige Volendam.
De bediende ontving ons vriendelijk en het bestelde eten was in een mum van tijd klaar. De soep werd geserveerd in een grote kom, in Zeeland zeggen we dan; een gulle kom! Heerlijk!

Het verdere eten was heel goed en smakelijk. Mijn broer had niet zoveel honger, maar hij vond zijn pizza zo lekker dat hij alles tot de laatste punt op at. De lasagne was ook superlekker.

Je kunt de kok aan het werk zien, omdat het een open keuken is, wat wij erg gezellig vonden.

Puntje van aandacht is de lichtinval. Het is een wat hard licht, meer kaarslicht zou leuker en wat gezelliger zijn.

Dit restaurant gaan wij zeker opnieuw bezoeken als we weer naar Volendam gaan.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdag avond hier gegeten. Pizza wordt in de open keuken klaar gemaakt lekker vers en smaakte prima. Prijs kwaliteit is prima.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal. Meteen tafel toegewezen. Hondjes mogen mee binnen. Lekker pizza en schotel gegeten, met frietjes en krokante sla. Net sanitair.

26 juli 2016 beoordeeld

goed personeel zeer vriendelijk en heel erg lief,altijd goed verzorgd.het eten is altijd goed zowel ontbijt als avondeten.

Reizigers die Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Monnickendam, Noord-Holland

In Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!